TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

connectivity in nieuwe MS

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by edd--, Mar 24, 2016.

1. edd--

edd-- Member

Dag fellow telerati ...

Ik heb sinds eergisteren eindelijk m'n MS85D (opgehaald in Aartselaar), maar ik ben tot op heden niet echt tevreden van de connectiviteit in de wagen: het is wel LTE maar ik heb nog nooit alle blokjes gezien en meestal zijn het er maar 1 of 2. Met als resultaat dat al rijdend spotify luisteren of browsen zo goed als onmogelijk wordt.

Heeft er iemand hier al soortgelijke ervaringen gezien of hebben jullie allemaal prima ontvangst in België ? Ik heb het aangekaart bij Tesla, ze gingen het bekijken maar heb intussen al 2 dagen niets gehoord :(

Ik heb intussen al een reset geprobeerd van de middenconsole, maar dat helpt niet ...

2. Pebe

Pebe Member

Toch al een paar keer alle blokjes gezien en spotify werkt prima.
    Enkel bij het passeren van de BE-NL grens al moeite ondervonden om terug verbinding te maken.

Al wel vaak gemerkt dat het aantal "blokjes" op de gsm meer is dan wat de auto aangeeft.

Share This Page