Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Coyote Mini en de Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
Allen,

is er iemand die ervaringen heeft in het gebruik van de Coyote Mini in de Model 3?

Als je de Model 3 voorzieningen gebruikt voor je smartphone (middenconsole), kan je eventueel een Brodit gebruiken om hem op de middenconsole te monteren.

Maar heb hem liever op het dashboard, maar gezien dat deze de nodige hellingen omvat, ben ik nog niet zeker of een montering via de Coyote houder een oplossing is.

Iemand ervaringen hiermee?

Bedankt,
—Roger
 
Vandaag m'n 'oude' Coyote ingeruild voor een Coyote Mini. Helaas amper ontvangst in de wagen. Ik hou het nog even in de gaten, mss is het omdat hij nog updates en zo aan het binnen halen is, maar momenteel is het maar zwakjes :(
 
Het is blijkbaar in orde. Bij mij staat deze nu links voor me, achter de voorpilaar. Niet te opzichtig, maar duidelijk zichtbaar voor mezelf. Ik ben tevreden! Volgende week eens kijken om de kabel wat weg te werken, maar ik ben alvast blij dat de werking dik in orde is nu!
 
Ik ben voor de oplossing van Brodit gegaan...

20190409_181506.jpg
 
Even een ouder topic vanonder het stof halen.
Ik krijg binnen een paar weken mijn M3, en ben nu effe over het volgende aan het nadenken:
Ik wil graag:
1. Mijn telefoon opladen
2. Een USB-device gebruiken om dashcam en Sentry op op te slaan
3. Mijn Coyote gebruiken, en idealiter rechts van mijn telefoon leggen.

Kan iemand hier me laten weten of je van het compartiment onder de GSM-lader naar boven kan met een kabel?

Ik zat met het idee te spelen om zo'n TAPTES hub te kopen, maar als ik van onder niet naar boven kan, dan helpt dat niet.
Alvast bedankt!
 
Coyote mini ligt gewoon op de middenconsole. Perfekte ontvangst en doet wat hij moet doen. Ik gebruik hem nu al een aantal jaren en heeft me al heel wat boetes bespaard!
Op dat blinkende zwarte stuk?

Wat is de meerwaarde van een Coyote mini tov Flitsmeister?
Ik ken flitsmeister niet. Maar voor mij is het handige aan een coyote dat het een apart toestel is dat vanzelf aanspringt als je de wagen start.