TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

Coyote

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by billytcherno, Jul 22, 2013.

1. billytcherno

billytcherno Member

Iemand een idee hoe je een Coyote zou installeren in een Model S? er is niet echt een dashboard waar je iets kan opleggen, en kan je bv makkelijk een kabeltje naar het plafond leiden?

2. gelden

gelden Active Member

3. gelden

gelden Active Member

4. Soulopoulos

Soulopoulos Byron VIN:22999

Tot dat de Tesla Coyote App beschikbaar is (Wishlist) zal ik hem mounten met de luchtvertilatie haakjes van Coyote.
    Maar ik ga ook experimenteren of ik hem niet gewoon magnetisch (van Coyote) kan vast klikken in de midden console op de grond en kijken of hij nog de satellieten kan "zien".

5. JanMW

JanMW Member

Zouden we niet de gratis applicatie Waze kunnen installeren ? Deze is gratis te downloaden voor android in de Google play store, of dit ook beschikbaar is voor iPhone gebruikers weet ik niet.

6. Merijn

Merijn Active Member

Ja, ook op de iPhone gratis. Gebruik Waze al lang en ben er zeer tevreden over. Volgens mij geen snelheidsboetes meer gekregen sindsdien.
    Hoop dat iPhone/iPad tzt te spiegelen zijn op het touchscreen van de Model S, zodat bijv Waze op die manier te gebruiken is.

7. PaulusdB

PaulusdB Mayor Gnomus Vintage Limb

Gebruik Waze nu twee jaar op de iPhone. Is fantastisch! Ook leuk als je met een groepje rijdt (google eens op Targa Passaggio) of naar een andere Waze-er onderweg bent.
    Benzineprijzen zijn ook nuttige functionaliteit, maar worden wat minder relevant in de Tesla-variant, :wink:.

8. gelden

gelden Active Member

Ik heb nav dit bericht Waze ook net geinstalleerd. Ik zal het de komende tijd eens gaan gebruiken.
    Zit er ook een lijst in van oplaadpunten? Zou handig zijn...

9. PaulusdB

PaulusdB Mayor Gnomus Vintage Limb

10. JoeNe

JoeNe EU P 1662

Ik heb geen problemen met GPS ontvangst achter de voorruit. Ik heb wel nog een Pano dak (maar dat heb jij ook zie ik)

11. kbekaert

kbekaert EU P360 vin 17969

Je zou zowaar beginnen denken dat de GPS stoorzender in de wagen zit ;)

12. ebullio

ebullio Active Member

Ik heb deze phone houder:
    Magnetic Phone holder - Abstract Ocean
    en ben er erg tevreden over, heb hem rechts naast het center console geplaatst omdat hij links gedeeltelijk door het stuur afgedekt wordt en links van het stuur heb je een lange oplaadkabel nodig die over het stuur hangt.
    Als je besteld wel direct de Silicone FOBpockets bijbestellen (als je die nog niet hebt) de verzendkosten zijn best hoog namelijk.

13. JoeNe

JoeNe EU P 1662

Ik heb deze : NITE Ize Steelie-autohouder voor smartphones, navigatiesystemen, GPS NI-STCK-11-R8 Steelie Car Mount Kit in de Conrad online shop | 1090612
    Ze hebben ook grotere magneten voor tablets. Zo hangt mijn ipad mini nu rechts van mijn scherm te bengelen. (in afwachting van V6.0)

En er plakt ook een op de achterkant van mijn passagiersstoel als infotainment voor JoeNe-Junior

14. Koen

Koen New Member

Zelfde probleem hier. Totaal geen GPS signaal op de Coyote.
    Ik heb hem hiervoor reeds een aantal keer teruggestuurd , maar steeds zelfde probleem. (Deze week heb ik hem in een andere wagen geprobeerd en werkt de coyote onmiddellijk)
    Ik ben overgeschakeld op de I-Coyote nu met zelfde bevestiging als Ebullio.

15. ebullio

ebullio Active Member

Ik heb een tweede magnetic Phone holder besteld, nu bij aliexpress (van Alibaba) voor zo'n $15. Ben benieuwd, eerste keer dat ik daar bestel, gratis verzending, maar duurt wel 7 tot 60 dagen voor je hem hebt. Wil je snelle bezorging, dan betaal je zo'n $130 verzendkosten!

16. De huidige oplossing om contact te krijgen met satellieten:

IMG_1803.jpg

De coyote in handvat leggen tot contact met satelliet.

IMG_1804.jpg

en dan werkt hij.

17. bpsmits

bpsmits Member

Laat het geen vlekken achter op de plek waar je de houder bevestigt?
    Ik heb op de achterkant van m'n iphone een chip (minitix) geplakt waarmee ik draadloos kan betalen. Zou ik het risico lopen dat deze chip door de magneet ontregeld raakt?
    Waarom heb je een tweede bij Alibaba besteld en niet meer bij Abstract Ocean?

Share This Page