Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Coyote

This site may earn commission on affiliate links.
Spul van Alibaba is niet altijd identiek aan het originele - ik heb wel eens magnetische sleutelhouders besteld die niet eens een fietssleutel vast konden houden (maar wel maar 1/4 kostten van de originele, waar je een zware bos aan kan hangen)....
 
Laat het geen vlekken achter op de plek waar je de houder bevestigt?
Ik heb op de achterkant van m'n iphone een chip (minitix) geplakt waarmee ik draadloos kan betalen. Zou ik het risico lopen dat deze chip door de magneet ontregeld raakt?
Waarom heb je een tweede bij Alibaba besteld en niet meer bij Abstract Ocean?
Zowel de magneet als de bol zijn met 3M patches bevestigd aan tel en dashboard, deze zouden weer onzichtbaar te verwijderen moeten zijn met een flosdraad of plastic tooltje, maar dat heb ik nog niet geprobeerd. Die chip / magneet combi lijkt me geen probleem, maar vraag het eens bij de leverancier van de chip na, ik heb er geen ervaring mee.
Ik zocht naar goedkopere leveranciers dan abstract ocean en deze is een stuk goedkoper. Aangezien ik vorig jaar mijn geduld tot het uiterste getraind heb kan ik er ook op wachten.

Spul van Alibaba is niet altijd identiek aan het originele - ik heb wel eens magnetische sleutelhouders besteld die niet eens een fietssleutel vast konden houden (maar wel maar 1/4 kostten van de originele, waar je een zware bos aan kan hangen)....
Ik kan er nu nog niets over zeggen, maar zal het laten weten als hij binnen is.
 
Ik heb op de achterkant van m'n iphone een chip (minitix) geplakt waarmee ik draadloos kan betalen. Zou ik het risico lopen dat deze chip door de magneet ontregeld raakt?
Grappig, ik heb mee ontwikkeld aan dat systeem. Uitgebreid onderzoek gedaan naar welke NFC sticker het best geschikt was. Ik wist niet dat het nog werd gebruikt, bij AH to Go heeft het even gedraaid maar daar zijn ze ermee gestopt.
Magnetische straling is volgens mij niet van invloed op zo'n NFC sticker.
 
Grappig, ik heb mee ontwikkeld aan dat systeem. Uitgebreid onderzoek gedaan naar welke NFC sticker het best geschikt was. Ik wist niet dat het nog werd gebruikt, bij AH to Go heeft het even gedraaid maar daar zijn ze ermee gestopt.
Magnetische straling is volgens mij niet van invloed op zo'n NFC sticker.

Wordt bij een aantal hockey verenigingen gebruikt voor cash less betalen. Bij ons geintroduceerd door de Rabobank.
"papa , mag ik een broodje gezond". Iphone meegeven, swipe en klaar
 
gebruik reeds lang I-coyote op mijn Iphone. Gisteren heb ik vastgesteld dat door de Bleutooth verbinding de coyote geen geluidssignaal meer weergeeft . Van het ogenblik dat de bleutooth verbinding verbroken is doet hij dat wel.
Heeft iemand dit ook voor gehad en hoe kan dit opgelost worden?
 
Op een bepaald moment waren ze bij ons een beetje van de pot gerukt. Dat werd bijgesteld.
Ik kom in elk geval niet meer buiten zonder mijn iCoyote. Als je 1 keer een kleine snelheidsovertreding begaat is je iCoyote abonnement al voor meer dan een jaar betaald.

Daar denk ik altijd aan als ik mensen niet handsfree zie zitten bellen. Hoe dom kan je zijn. :crying: Maar OK, off-topic.