Als je veel tijd hebt is het interessant om eens naar deze Statler and Waldorf te kijken.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zijn dat alter-ego’s van die 2 van de muppet show?Als je veel tijd hebt is het interessant om eens naar deze Statler and Waldorf te kijken.
Ja, Met de Cybertruck wachten ze tenminste netjes tot je bent uitgestapt....Het feit dat hij bullet proof is, is natuurlijk ook super praktisch met al die liquidaties tegenwoordig overal.
We hebben al 3 leden in ons Cyberclubke
View attachment 480442
Mijn echtgenote heeft nog een Berlingo om wortelen en hooi naar haar paarden te brengen. De Cybertruck lijkt me een ideale vervanger voor deze Berlingo.Ideale wagen voor een Beauty Service Salon !
Ik zie een uitbreiding van de carport eraan komen.
Zoveel groter dan een F150 is hij nou ook weer niet en inmiddels 200000 bestellingen.
Elon Musk on Twitter
Benieuwd naar percentage dubbele reserveringen: van de combinatie 100% refundable en gegarandeerde prijs FSD gaat een prikkel uit om meerdere reserveringen te plaatsen en later de ongewenste te annuleren.
Zelf de RWD en de tri gereserveerd.
Het lijkt me dat het niet belangrijk is dat het gewicht midden in de auto zit, maar dat het zwaartepunt van het gewicht in het midden zit.Hoe het zou zitten met dat repareer gebeuren had ik me ook wel afgevraagd. Is al een beetje een dingetje bij Tesla. Wordt dat bij de Cybertruck straks nog erger?
Plus, ik zag laatst een filmpje over (ik dacht) de Rivian, waarbij werd aangegeven dat er alles aan was gedaan om het gewicht zoveel mogelijk midden in de auto te krijgen, ten behoeve van een goede wendbaarheid. Klink logisch. Maar daarbij helpt een Exoskeleton niet echt, lijkt me.
Schijnt niet nodig te zijn, je kunt schijnbaar gewoon wisselen zonder plek verlies. Maar ik zou het ook doen..... Tesla kennende (kan zomaar fout gaan),
Dat is denk ik iets te simpel voorgesteld ....Het lijkt me dat het niet belangrijk is dat het gewicht midden in de auto zit, maar dat het zwaartepunt van het gewicht in het midden zit.
Het gewicht mag best aan de buitenkant van de auto zitten, als het goed verdeeld is zit het zwaartepunt precies in het midden.
Jullie hebben beide gelijk: statica versus dynamica...Dat is denk ik iets te simpel voorgesteld ....
Voor middelpuntvlieDende kracht (neem ten minste aan dat je dat bedoelt, want middelpuntvliegende kracht ken ik niet) maakt het inderdaad niet veel uit waar de massa zit. Maar ik weet niet waarom je denkt dat ik het over massavliedende kracht heb, als ik via een linkje expliciet aangeef dat ik het over traagheidsmoment heb?gaat de truck dan rondspinnen ? Middelpuntvliegendekracht heb je het over, maakt ongeveer niks uit bij een auto, gewoon verdelen en wellicht meer naar voren ivm laadvermogen.
Hmmmm .... Ik geef aan dat het voor de wendbaarheid goed is wanneer de massa zoveel mogelijk centraal gehouden wordt. @ebullio geeft aan dat dat niet uit maakt, zolang et zwaartepunt maar centraal zit. Kan natuurlijk nooit allebei kloppenJullie hebben beide gelijk: statica versus dynamica...
buiten de FSD prijsverhogingen is er geen reden om te reserveren
Met je verwijzing naar het wikipedia artikel probeer je dus uit te leggen dat een Rivian makkelijker voor de eland proef faalt?Hmmmm .... Ik geef aan dat het voor de wendbaarheid goed is wanneer de massa zoveel mogelijk centraal gehouden wordt. @ebullio geeft aan dat dat niet uit maakt, zolang et zwaartepunt maar centraal zit. Kan natuurlijk nooit allebei kloppen
Rivian gelooft in ieder geval ook dat het uit maakt (@ 7:50):
Nee, ik probeer jou in te laten zien dat je je vergist als je denkt dat het voor wendbaarheid niets en auto niet uitmaakt hoe het gewicht over de auto verdeeld is.Met je verwijzing naar het wikipedia artikel probeer je dus uit te leggen dat een Rivian makkelijker voor de eland proef faalt?