Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Cybertruck unveil on Nov 21

This site may earn commission on affiliate links.
Zelf ben ik de midlifecrisis waarschijnlijk voorbij;). (was tijdens de reservatie van mijn eerste Model S in 2012)
Ik lag wel bijna van mijne sus bij de presentatie van de cybertruck. Maar begin hem iedere dag meer te waarderen en mooier te vinden. Als ontwerper heb ik enorme bewondering in de manier dat ze tot dit concept zijn gekomen en zie ik dit ook als enige mogelijke manier om iets te betekenen tov de gevestigde waarden. We gaan het zien binnen enkele jaren. Tegen die tijd heb ik misschien een goede reden gevonden om de aankoop te verantwoorden thuis.;)

Elon Musk was er blijkbaar een hapje mee gaan eten vanavond.

View attachment 486150
Ik ben ook grafisch ontwerper en als concept car zou ik dit alleen maar toejuichen. Alleen is deze auto compleet onbruikbaar op onze wegen. Past in geen enkele standaard garage, ondergrondsparkeren onmogelijk en zelfs bovengronds zal je niet voldoende hebben aan één parkeerplaats.
 
Wel, in mijn geval is dit het enige dat ietwat op een break lijkt qua koffervolume/omvang. Dus om die reden zou de CyberTruck me zeker kunnen interesseren. Voor uitstapjes naar stedelijke omgevingen hebben we de Model 3 nog, dus dat komt wel goed ;)
 
Wel, in mijn geval is dit het enige dat ietwat op een break lijkt qua koffervolume/omvang. Dus om die reden zou de CyberTruck me zeker kunnen interesseren. Voor uitstapjes naar stedelijke omgevingen hebben we de Model 3 nog, dus dat komt wel goed ;)
*grinnikt* Je bedoelt 2 breaks gecombineerd in 1 auto. Bij wegversmallingen mag je alleen van de rechter rijstrook gebruik maken. Hij is dan te breed voor de linker. ;) We zullen ook nog even afwachten of je met rijbewijs B deze auto mag rijden of dat je rijbewijs C nodig hebt. ;)
 
Privacy settings

En weer een journalist die zich onvoldoende verdiept in de materie::rolleyes:
"Ook naar de mogelijke toepassingen van de bonkige trailer, die net als de Cybertruck zelf de aerodynamica van een rijdende kledingkast evenaart, is het voorlopig alleen maar gissen."

De cybertruck heeft een betere aerodynamica dan de ICE trucks.......
upload_2019-12-12_9-14-51.png