Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Daar is die dan, onze X :-)

This site may earn commission on affiliate links.
Vanmorgen de eerste regenrit gehad. Ruitenwisser in de stand "interval met lage gevoeligheid" gezet in de veronderstelling dat ik daarmee de regensensor had geactiveerd (wat ik uit de user manual had begrepen). Maar de wisser bleven wissen ook toen het droog was. Moet ik nog iets anders activeren of misschien nog de ruitenwisser app installeren? ;)
Bij Tesla langsgaan en de auto inleveren voor garantie, zodat ze met schaamrood moeten bekennen dat dat nog niet werkt... :mad:
 
  • Funny
Reactions: Faiz71
Als ik moet kiezen tussen zelf openende deuren of een regensensor, dan zou ik de regensensor kiezen. Alhoewel zelf openende deuren wel een chick magnet is ;)
 
Meteen uitgezet. Vind het geen handige functie, omdat ik regelmatig langs de auto loop, ook als ik er niet in hoef te zijn.
Klopt, eerste wat ik uit heb gezet voor dagelijks gebruik. Voor de kwijlende buurmannen zet ik het wel even aan om te laten zien hoe dat werkt. En de "close all doors" functie natuurlijk even laten zien.
 
Wellicht dat het aan de laatste update ligt... Telefoneren in de auto (via de bluetooth verbinding) gaat best moeizaam. De verbinding komt wel tot stand, maar het geluid van het gesprek komt niet door. De andere kant van de lijn kan mij wel horen (en vloeken:rolleyes:). Meestal lukt het wel met een 2e poging bellen. Als je het gesprek hebt beëindigd dan schakelt het geluid niet meteen over naar de radio, of het geen wat je voor muziek aan had staan voordat je het telefoongesprek begon. Ik los het "on the run" op door even een Tune-In station (die ik in mijn favorieten heb staan) aan te klikken en vervolgens weer de betreffende DAB zender te kiezen.
 
Kun je eens proberen of het wel lukt om muziek vanaf je telefoon in de Tesla af te spelen? Zo niet, dan is je bluetooth verbinding niet in orde. Eerst even met een ander toestel testen voor je Tesla de schuld geeft uiteraard :)
Bij mij werd na veel aandringen de bluetooth antenne vervangen en toen waren al mijn bluetooth troubles verleden tijd.
 
Wellicht dat het aan de laatste update ligt... Telefoneren in de auto (via de bluetooth verbinding) gaat best moeizaam. De verbinding komt wel tot stand, maar het geluid van het gesprek komt niet door. De andere kant van de lijn kan mij wel horen (en vloeken:rolleyes:). Meestal lukt het wel met een 2e poging bellen. Als je het gesprek hebt beëindigd dan schakelt het geluid niet meteen over naar de radio, of het geen wat je voor muziek aan had staan voordat je het telefoongesprek begon. Ik los het "on the run" op door even een Tune-In station (die ik in mijn favorieten heb staan) aan te klikken en vervolgens weer de betreffende DAB zender te kiezen.
+1
En na het gesprek staat het geluid van de navigatie op. Ik moet dit steeds weer zelf uit zetten. 2e pogingis inderdaad ok.
 
Wellicht dat het aan de laatste update ligt... Telefoneren in de auto (via de bluetooth verbinding) gaat best moeizaam. De verbinding komt wel tot stand, maar het geluid van het gesprek komt niet door. De andere kant van de lijn kan mij wel horen (en vloeken:rolleyes:). Meestal lukt het wel met een 2e poging bellen. Als je het gesprek hebt beëindigd dan schakelt het geluid niet meteen over naar de radio, of het geen wat je voor muziek aan had staan voordat je het telefoongesprek begon. Ik los het "on the run" op door even een Tune-In station (die ik in mijn favorieten heb staan) aan te klikken en vervolgens weer de betreffende DAB zender te kiezen.
Ja! Heel herkenbaar. Hier precies hetzelfde met de nieuwe mS. Ligt vast niet aan aan onze Bluetooth maar aan een of andere updatefout?