Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

DAB+ vanaf vandaag (VRT)

This site may earn commission on affiliate links.
Vanaf vandaag zouden alle VRT stations in DAB+ moeten uitzendne: betere geluidskwaliteit en de songnames + covers zouden meegestuurd worden. Ik heb deze ochtend al eens opnieuw gescand maar zie geen verschil met vroeger. Kunnen we deze nieuwe standaard wel ontvangen in de Tesla ? Of moet ik iets anders doen om deze (nieuwe) kanalen te vinden ?
 
Vanaf vandaag zouden alle VRT stations in DAB+ moeten uitzendne: betere geluidskwaliteit en de songnames + covers zouden meegestuurd worden. Ik heb deze ochtend al eens opnieuw gescand maar zie geen verschil met vroeger. Kunnen we deze nieuwe standaard wel ontvangen in de Tesla ? Of moet ik iets anders doen om deze (nieuwe) kanalen te vinden ?
lukt ook niet bij mij, maar heb wel ergens gelezen dat het bij anderen wel lukt.
 
Vanaf vandaag zouden alle VRT stations in DAB+ moeten uitzendne: betere geluidskwaliteit en de songnames + covers zouden meegestuurd worden. Ik heb deze ochtend al eens opnieuw gescand maar zie geen verschil met vroeger. Kunnen we deze nieuwe standaard wel ontvangen in de Tesla ? Of moet ik iets anders doen om deze (nieuwe) kanalen te vinden ?
Het is vandaag om 14u00
 
  • Informative
Reactions: cambreVer!
Het is vandaag om 14u00
Dab+ is beschikbaar vanaf de 1ste facelift midel s.
Probleem dat ik ervaar is dat er geen info van de artiest en titel wordt weergegeven in dab+. Ik weet niet of dit euvel zich enkel tot mij beperkt. Ik hen de naionale zenders dan maar via itunes vastgezet bij mijn favorieten.Daar geeft men wel die gegevens door. Het nadeel daarvan is dat er telkens een delay is om een connectie te maken bij veranderen van zender.
 
Dab+ is beschikbaar vanaf de 1ste facelift midel s.
Probleem dat ik ervaar is dat er geen info van de artiest en titel wordt weergegeven in dab+. Ik weet niet of dit euvel zich enkel tot mij beperkt. Ik hen de naionale zenders dan maar via itunes vastgezet bij mijn favorieten.Daar geeft men wel die gegevens door. Het nadeel daarvan is dat er telkens een delay is om een connectie te maken bij veranderen van zender.

Toen ik mijn X kreeg in Sep-16 kreeg ik nog netjes de song naam plus cover mee met radio en DAB+ maar al na 2 maanden stopte dat...nooit meer teruggekomen...zag in het US forum dat dat weer terug zou komen...maar dat was in mei van dit jaar :(
 
image.jpg
Je moet de zenderlijst refreshen