TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC

DAB+ wil niet zenders vinden ook niet na harde reset

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by Myfirstone, Nov 27, 2019.

1. Myfirstone

Myfirstone Member

Goedemorgen allemaal,

kan iemand mij vertellen hoe ik het probleem met DAB+ kan verhelpen.

ik heb een harde reset/reboot van de boordcomputer uitgevoerd en laten zoeken naar zenders en dan vindt hij dus niks helaas...

Tot nu toe krijg ik geen melding voor een software update.

zijn meer mensen die dit probleem ervaren?

2. NielsT

NielsT Member

welk model Tesla, welke software (momenteel) aanwezig?
    Wellicht je signature hiermee voorzien?

3. Myfirstone

Myfirstone Member

Bouwjaar/afleverjaar 2015

model S85
    Software 2019..... 12.7

wat bedoelt U met ‘Wellicht je signature hiermee voorzien?’?

4. Anon94140

Anon94140 Guest

De beste truuk die iemand me leerde als ik geen Spotify connectie meer heb is even naar TuneIn gaan en daar een willekeurige podcast kiezen. Daarna werkt Spotify weer. Het is alsof je op die manier de connectie opnieuw instelt.

Met DAB+ heb ik nooit problemen gehad, maar misschien helpt hetzelfde truukje?

5. NielsT

NielsT Member

Je kan rechtsboven in je browser bij je account-eigenschappen je 'signature' (handtekening) instellen. Dit kan een groet zijn, een spreuk, maar velen op het forum hebben hier hun Model info in staan (model/type/accessoires/software versie etc). Dat maakt het makkelijker om voor een lezer de context goed te plaatsen, en een mogelijk beter/praktischer antwoord te kunnen geven op basis van jouw auto/model/uitvoering.

Ik hoop dat dat enige duidelijkheid geeft? Zie hieronder mijn sig / signature:

Share This Page

• About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.
  • Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC