Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Dagtrips 17 en 24 Oktober

This site may earn commission on affiliate links.
Als troostprijs voor de Zwitserland road-trip heb ik gedacht op 17 oktober (kon de kandidaten daarvoor niet teleurstellen na het niet doorgaan van Zwitserland) en 24 oktober (meer forumleden kunnen op die dag) 2x een dagtrip Urmond - Ardennen - Eiffel - Urmond te plannen.

Ik stel voor om te vertrekken om 10.00 uur vanuit Urmond, en dat eenieder er voor zorgt dan volgeladen klaar te staan.

Ik denk dat het niet nodig is om dit zo strak te organiseren dat men zich op moet geven, aangezien er op het laden vooraf en achteraf na, en bij evt. hele grote groep een opsplitsing weinig te organiseren valt.

Ik zou het wel op prijs stellen indien met in dit draadje aangeeft de ene EN / OF de andere datum mee te gaan (ik ga beide data) zodat ik een beeld heb of er toch nog iets georganiseerd moet worden en zodat diegenen die nog geen Tesla hebben zich kunnen melden in dit draadje zodat er matches kunnen ontstaan.

Gr. John
 
Dag John

Ik wil graag mee op één van beide data waarbij ik sinds vanmiddag een voorkeur heb voor de 24e. Maar als ik je uit de nood moet helpen op de 17e kan dat ook (dan stuur ik mijn vrouw wel om haar ouders naar Zaventem te brengen, een afspraak die eerder vandaag is gemaakt met de roadtrip op de 17e in het achterhoofd)



Als troostprijs voor de Zwitserland road-trip heb ik gedacht op 17 oktober (kon de kandidaten daarvoor niet teleurstellen na het niet doorgaan van Zwitserland) en 24 oktober (meer forumleden kunnen op die dag) 2x een dagtrip Urmond - Ardennen - Eiffel - Urmond te plannen.

Ik stel voor om te vertrekken om 10.00 uur vanuit Urmond, en dat eenieder er voor zorgt dan volgeladen klaar te staan.

Ik denk dat het niet nodig is om dit zo strak te organiseren dat men zich op moet geven, aangezien er op het laden vooraf en achteraf na, en bij evt. hele grote groep een opsplitsing weinig te organiseren valt.

Ik zou het wel op prijs stellen indien met in dit draadje aangeeft de ene EN / OF de andere datum mee te gaan (ik ga beide data) zodat ik een beeld heb of er toch nog iets georganiseerd moet worden en zodat diegenen die nog geen Tesla hebben zich kunnen melden in dit draadje zodat er matches kunnen ontstaan.

Gr. John
 
Waar kan ik dat aan zien?

hier.jpg
 
Het lijkt er op dat RoelC, Dimivdb, jpet en ikzelf de 24e van de partij zijn.
Op de 17e ga ik dan met 3 aspirant rijders alvast de verkenningsronde doen....
op de 24e zou er denk ik voor 2 a 3 auto's nog wel plek zijn.:smile:
 
Ik ben er ook bij de 24e, en voor de aspirant-Tesla-rijders zijn er nog twee plekken vrij om mee te rijden. Nu hopen op een beetje deftig weer en dan kunnen we hopelijk de autopilot software V7 ook ineens grondig testen :biggrin:
 
René met Tesla neem ik aan? Dat maakt 5 auto's...

Als er zich meerijders melden, graag aangeven dat zij de tesla (nog) niet hebben.
Dan weten we dat we daar nog iets moeten matchen:biggrin:.

Ik hoop dat ik op tijd de walkietalkies van de Noorwegen groep terug heb. Zou mooi zijn tijdens de rit.
 
Voor diegenen die van ver moeten komen en niet om 5 uur in de auto willen zitten:wink:...
Velen hebben tijdens de laatste editie van de E-Rally overnacht in het vd Valk hotel....

https://www.hotelstein.nl/

Ik heb overigens geen banden met het hotel, krijg geen referral premie oid:biggrin:
Mijn belang is dat 's ochtends eenieder in goed humeur en goed volgeladen aan de dag kunnen beginnen, zodat we niet na een uur met zijn allen bij 1 chademo staan te wachten:wink:.

En René: welkom op het forum! Ik ben blij dat ik je met deze topic tot posten heb kunnen verleiden.:smile: