Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Dagtrips 17 en 24 Oktober

This site may earn commission on affiliate links.
Mooi,

Bij mij heeft zich al een 3e meerijder (waarvan 2 Belgen) gemeld, dus als 1 bij mij, 1 bij Dimitri en 1 bij Jan dan kan iedereen voorin zitten:smile:.
Tijdens de rit gisteren bleek dat een paar keer insane gevolgd door wat bochtjes toch wel indruk maakte... (even uitstappen.....:wink:)
Rondom de Ruhrstausee is het overigens heel mooi sturen.... we gaan genieten. En het weer mag idd net zo mooi zijn als de laatste dag in Stavanger.:cool:
 
Ik ga ook mee. Heb overigens geen insane mode, dus kom dan 1 seconde later aan bij de volgende bocht rond de Ruhrstausee :smile:.

Op een paar keer vol optrekken na, is het grootste deel van de rit te doen met 240 kW vermogen, dus zelfs een classic 85 zou nog meekunnen:wink:.

Hier hebben we het in de auto ook over gehad (ja, maar met zo veel vermogen..... en dan liet ik ze zien dat ze maar 110 of 150 kW aan vermogen max gebruikten, dus toen waren ze overtuigd dat het niet per sé de duurste moest worden...

Maar met Niels zitten we nu op 6 auto's.... eigenlijk een ideaal aantal.

Maar we hebben die dag 7 walkietalkies, dus...

Mocht er nog 1 auto mee willen dan zit er niets anders op dan die laatste plaats te veilen voor een stukje sponsoring aan de stichting E-Rally?

Allemaal svp om 10 uur geladen en wel klaar voor de start in Urmond:smile:
 
Gaat een classic 85 maar tot 240 KW aan vermogen, mijn 85 gaat tot 320 KW.

En als ik tussen al dat P85D-geweld zit, zal ik ook eens kunnen ervaren hoe het is voor anderen als ik vooraan aan het stoplicht sta...:cool:


Op een paar keer vol optrekken na, is het grootste deel van de rit te doen met 240 kW vermogen, dus zelfs een classic 85 zou nog meekunnen:wink:.

Hier hebben we het in de auto ook over gehad (ja, maar met zo veel vermogen..... en dan liet ik ze zien dat ze maar 110 of 150 kW aan vermogen max gebruikten, dus toen waren ze overtuigd dat het niet per sé de duurste moest worden...

Maar met Niels zitten we nu op 6 auto's.... eigenlijk een ideaal aantal.

Maar we hebben die dag 7 walkietalkies, dus...

Mocht er nog 1 auto mee willen dan zit er niets anders op dan die laatste plaats te veilen voor een stukje sponsoring aan de stichting E-Rally?

Allemaal svp om 10 uur geladen en wel klaar voor de start in Urmond:smile:
 
Gaat een classic 85 maar tot 240 KW aan vermogen, mijn 85 gaat tot 320 KW.

En als ik tussen al dat P85D-geweld zit, zal ik ook eens kunnen ervaren hoe het is voor anderen als ik vooraan aan het stoplicht sta...:cool:

De 240 was niet zomaar gekozen, ik verwacht dat Jan je daar zaterdag wel over bijpraat :biggrin:.
Maar 320 kW is wel heel veel voor een Classic 85 (is nl. 435 PK...) dat had ik zelfs niet met mijn Classic P85. Heb jij stiekum al een v7 power upgrade gehad?:wink:
Overigens is het niet de bedoeling dat er hard gereden wordt, gewoon lekker de Model S door de bochten laten gaan gelijk de GT (en dus niet gti) die hij is, en misschien een keer doortrekken heuvel op....
Sommige dorpjes zullen we iemand met een Coyote voor laten rijden... 70, 50, oh wacht FLITS was toch ineens 30... iemand dat bord gezien?????
 
De bedoeling is gezamenlijk stil te vallen en dan Tesla te bellen. :rolleyes:
Ben ook net klaar met de wagen te wassen.

Nee, het ritje is Urmond / Urmond en we kwamen afgelopen zaterdag met 60km over aan.... dus toch nog te rustig gereden ;-)
Wel is er in de buurt van de geplande lunchlocatie in Einruhr een laadpaal (kom m niet tegen op de sites) en weet dus ook niet welke pas, maar zou het wel leuk vinden als iemand die kan testen...

svp wel allemaal een range charge doen, zodat we om 1000 vol kunnen vertrekken....
Waarschijnlijk ben ik de zwakke schakel, want ik moet wachten tot passagier 1 instapt en nr 2 onderweg klaarstaat.... wel bijna vol vertrek van thuis uit morgen, dus niet zo veel nodig...

Als iemand een mooie kaart van het gebied heeft graag meenemen, 3G ligt er regelmatig uit dus goed om de globale route van te voren (kaart uitgespreid op de motorkap van Jan?:wink:) even allemaal te zien.

René,

Neem jij de 4 walkietalkies geladen mee? Dan zorg ik dat de 3 die ik hier heb geladen meekomen.
 
Ik heb 100 km te rijden tot aan Hotel Stein. Als er morgenochtend iemand zin heeft om daar te ontbijten rond 9u ben ik van de partij. Ik ga om 8u vertrekken uit Leuven.

René (bijrijder van Maarten in Mei) overnacht in Urmond... telefoonnummer zit nog in groepsapp....
Ik zal zo overigens even alle bekende telefoonnummers voor morgen even in een appgroep zetten zodat je hem anders ook via die weg kan benaderen...
Diegenen die daar dan geen berichten van binnen zien komen moeten mij nog maar even een PM sturen met het telefoonnummer:cool:
 
Jan, Roel, Niels, Dimitri, René en ikzelf, alsmede mijn 2 meerijders zitten nu in de WA.

Mocht er iemand nog echt heeeel graag meerijden (nog 1 bijrijder plek over) of met eigen Tesla, dan is dit nu het moment om je bekend te maken.:cool:
Als ik iemand vergeten ben ook trouwens:redface: