Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Dashcam inbouwen in 5 minuten

This site may earn commission on affiliate links.
Van BlackView NL kreeg ik het volgende bericht.

Wanneer de dashcam de melding controleer SD kaart geeft is het aan te raden om de microSD kaart uit de dashcam te halen en via de computer te formatteren. Wanneer alles van de microSD kaart verwijderd is kan u de nieuwe firmware van blackvue.com/downloads afhalen en op de micro SD kaart zetten.

Mijn BlackView zegt dat ik al de laatste Firmware heb, mmmmhhh vreemd. Maar ik ga het toch proberen, misschien is dit toch een andere firmware?!
 
Van BlackView NL kreeg ik het volgende bericht.

Wanneer de dashcam de melding controleer SD kaart geeft is het aan te raden om de microSD kaart uit de dashcam te halen en via de computer te formatteren. Wanneer alles van de microSD kaart verwijderd is kan u de nieuwe firmware van blackvue.com/downloads afhalen en op de micro SD kaart zetten.

Mijn BlackView zegt dat ik al de laatste Firmware heb, mmmmhhh vreemd. Maar ik ga het toch proberen, misschien is dit toch een andere firmware?!
Waarschijnlijk geen andere firmware (laatste is 22 jan), maar het opnieuw initialiseren van de SD en de camera kan wel een verbetering opleveren. Zeker de moeite waard om te proberen. Hielp vroeger ook met Windows ;). En zo als ik laatst heb gelezen ook bij Spotify in de Tesla na update van V9. Alleen was dan de remedie dat je Engels moest selecteren i.p.v. Nederlands
 
Ik had eerst de Sandisk Ultra A1, en nu had Herbert van Tesland de Samsung EVO Plus aangeraden. Deze laatste is een ramp. Ik heb Herbert om hulp gevraagd omdat ik die BlackView bij hem had gekocht maar ik krijg geen enkele reactie van hem.

Misschien moet ik maar een SD kaart kopen van BlackView?

Dat je geen reactie van mij gehad hebt, is niet goed, excuses daarvoor. Hoe had je mij benaderd?
Ik krijg namelijk berichten binnen via voicemail, website WhatsApp, Viber, SMS, Facebook, TMC forum en email.
Ondanks dat ook mijn best doe, slipt er wel eens wat tussendoor....
De camera zit inderdaad 2 jaar garantie op en de kaart een jaar. Ook als je elders een kaart koopt, zit daar ook (normaal gesproken) zekere ene jaar garantie op. Zijn de kaarten echt stuk? of kan alleen de camera ze niet meer lezen.
Wellicht is er toch iets met de camera aan de hand?
 
Dat je geen reactie van mij gehad hebt, is niet goed, excuses daarvoor. Hoe had je mij benaderd?
Ik krijg namelijk berichten binnen via voicemail, website WhatsApp, Viber, SMS, Facebook, TMC forum en email.
Ondanks dat ook mijn best doe, slipt er wel eens wat tussendoor....
De camera zit inderdaad 2 jaar garantie op en de kaart een jaar. Ook als je elders een kaart koopt, zit daar ook (normaal gesproken) zekere ene jaar garantie op. Zijn de kaarten echt stuk? of kan alleen de camera ze niet meer lezen.
Wellicht is er toch iets met de camera aan de hand?

Garantietermijn is minimaal 2 jaar bij de verkoper (voor consument) of langer (NL). Sandisk geeft 5 jaar fabrieksgarantie.

Helaas bij een compatibiliteitsprobleem heb je weinig aan garantie.
 
Dat je geen reactie van mij gehad hebt, is niet goed, excuses daarvoor. Hoe had je mij benaderd?
Ik krijg namelijk berichten binnen via voicemail, website WhatsApp, Viber, SMS, Facebook, TMC forum en email.
Ondanks dat ook mijn best doe, slipt er wel eens wat tussendoor....
De camera zit inderdaad 2 jaar garantie op en de kaart een jaar. Ook als je elders een kaart koopt, zit daar ook (normaal gesproken) zekere ene jaar garantie op. Zijn de kaarten echt stuk? of kan alleen de camera ze niet meer lezen.
Wellicht is er toch iets met de camera aan de hand?

Ik had je via WhatsApp en via mail ge-contact, ik heb toen op jou advies ook die Samsung SD gekocht. Maar helaas.

Vanmorgen bericht gehad van BlackView NL, ze adviseren om hun "dure" SD kaart te kopen. Ik zou deze wel willen kopen, maar
alleen ik zeker zeker weet dat het probleem dan verholpen zou zijn.




SDcard.jpg