Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Dashcam professioneel laten inbouwen (waar?)

This site may earn commission on affiliate links.
Hi,

Ik wil mijn 2 channel dashcam (BlackBue DR650GW-2CH + BlackVue Power Magic Pro laten inbouwen in de MS.
Wie heeft tips voor een bedrijf waar ze hiermee reeds ervaring hebben (in de buurt van Vianen)?

Ik hoorde een tevens een verhaal dat de garantie van de Tesla op het spel staan bij het inbouwen van electronica. Weet iemand hier het fijne van?

Alvast bedankt voor de input
#dtv
 
Hi,

Ik wil mijn 2 channel dashcam (BlackBue DR650GW-2CH + BlackVue Power Magic Pro laten inbouwen in de MS.
Wie heeft tips voor een bedrijf waar ze hiermee reeds ervaring hebben (in de buurt van Vianen)?

Ik hoorde een tevens een verhaal dat de garantie van de Tesla op het spel staan bij het inbouwen van electronica. Weet iemand hier het fijne van?

Alvast bedankt voor de input
#dtv
tesland.nl schijnt dat erg goed te doen (Almere)
 
ikkeook.jpg
 
#metoo

Power Magic Pro is om te zorgen dat de dashcam de 12Volt accu niet leeg trekt in een ICE. Hebben we in een Tesla niet echt last van omdat deze bijgeladen wordt uit de grote accu.
Dacht al dat zoiets was.
1 van de reden dat ik bij @herb_k ging is omdat die betere kennis qua tesla :) (en TMC forumlid)

Deze mail kreeg ik van een andere winkel

Beste,

Montage van dit systeem in uw wagen kost € 180.00
Voor uw Tesla wordt er meestal ook gebruik gemaakt van een “battery pack” en dit kost € 179.99.
Montage duurt ongeveer een halve dag.


En gisterenavond had de dashcam een inbraak gefilmd :(
 
  • Like
Reactions: Geendiesel