Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

De E-rally (powered by Athlon) op 17 mei 2014

This site may earn commission on affiliate links.
Overigens hebben we besloten om ook de business sponsors de mogelijkheid te bieden om een advertentie te plaatsen in het routeboek. Formaat A6 (1/4 pagina).
Voor die € 1.500,- sponsorgeld krijg je dus:
- Vermelding logo (+ link, goed voor Google vindbaarheid) op de site van E-rally
- Logo of advertentie (1/4 pagina) in routeboek
- een goed gevoel omdat je de E-rally mede mogelijk maakt én JustDiggit steunt
- Waardering van de TMC members

Hoe eerder je je opgeeft als sponsor, hoe groter de exposure. De pers wordt binnenkort benaderd.
 
Overigens hebben we besloten om ook de business sponsors de mogelijkheid te bieden om een advertentie te plaatsen in het routeboek. Formaat A6 (1/4 pagina).
Voor die € 1.500,- sponsorgeld krijg je dus:
- Vermelding logo (+ link, goed voor Google vindbaarheid) op de site van E-rally
- Logo of advertentie (1/4 pagina) in routeboek
- een goed gevoel omdat je de E-rally mede mogelijk maakt én JustDiggit steunt
- Waardering van de TMC members

Hoe eerder je je opgeeft als sponsor, hoe groter de exposure. De pers wordt binnenkort benaderd.
Ok, Maurice, ik heb je oproep gehoord. Naast, de belachelijk lage bijdrage van EUR 200,- voor deelname aan zo'n uniek evenement, meld ik me aan als Business sponsor onder ACIN instrumenten. Ik laat mijn mensen jouw mensen wel contacteren:cool:.

Hopelijk volgen andere leden mij hierin. De rally is een geweldig initiatief en we rijden allemaal een prachtige auto voor weinig. Dus dat er meer sponsoren zullen komen daar ben ik overtuigd van.
 
Men zou zich kunnen realiseren dat dit soort evenementen, of het nu voor klassiekers is of niet, om fondsen te werven of niet, meestal aanzienlijk meer dan EUR 200 per equipe kosten en dat er een behoorlijk compleet programma voor wordt voorgeschoteld.

Los van de ontvangst met koffie (+) voor de start, de briefing, de mogelijkheid te laden (als je dat van te voren hebt aangegeven) zal je een dag lang bezig worden gehouden, met veel creativiteit en inventiviteit je door de route moeten worstelen en dat alles in een mooie setting.

Er zal een fatsoenlijke - niet buitensporige maar wel goed verzorgde - lunch plaats vinden op een verrassende locatie en na de finish ontstaat er een leuk feestje dat van borrel via prijsuitreiking en diner nog een veiling voor het goede doel zal inhouden. Goed verzorgde maaltijden, een paar leuke gimmicks, het treffen van vele geestverwanten of volstrekt verrassende personen, het hoort allemaal bij de ervaring van deze dag.
Mensen die vragen om een andere prijs omdat ze na de finish weg moeten missen niet alleen een mooie afsluiting, ze missen de essentie van deze dag. Samen in een diverse groep toch wel enigszins gelijkgestemden een mooie dag beleven en nog wat moois bereiken voor een meer dan goed doel : JustDiggit.

De uitlatingen van HWS hierboven stemmen me dan ook zeer vrolijk - en bovendien is de bijdrage die de deelnemers betalen echt een fractie van de kosten om dit evenement van de grond te krijgen.

En om duidelijkheid over de petten die wij allen dragen te behouden - ook ik ben - net als de vorige 2 posters betrokken bij de organisatie en dat doen we volstrekt belangeloos - sterker nog, wij declareren helemaal NIETS - de baten van deze dag gaan naar JustDiggit ! Tot nog toe heeft deze 'hobby' ons alleen maar geld (en nog veel meer tijd) gekost - maar dat hebben we er graag voor over !

Hopelijk tot 17 mei ! Aanmelden dus - of sponsoren - of beide
 
Als ik me auto voor die datum heb zal ik zeker meedoen. Effe tot eind april wachten voor exacte leverdatum.

Oftopic: Ik heb afgelopen winter 7300 km in 7 dagen gereden naar scandinavie met een gps race. Dus best leuk om in NL een keer over te doen op kleine schaal!
 
met mijn 60 kwh versie, zonder de supercharge optie lijkt het niet haalbaar om mee te doen.

Ik ben afwachtend voor deze optie en wil eerst wel eens zien of, en waar er in België komen te staan. Vermits er momenteel weinig beweging in zit in de uitrol van de SC lijkt het er op, dat ik tegen de rally de optie niet zal hebben.
of tesla moet de optie tijdelijk inschakelen, zoals ze blijkbaar soms voor hen zelf doen (Lees je mee, Tesla?:wink:)

Langs de andere kant, wil ik dit evenement niet echt missen. Misschien is er nog iemand van de deelnemende Belgen die een co-piloot zoekt? (Een Belg om elkaar toch een beetje te verstaan:biggrin:)
ik wil dan wel als co-piloot fungeren en zal bijdragen in de kosten natuurlijk.
 
Overigens hebben we besloten om ook de business sponsors de mogelijkheid te bieden om een advertentie te plaatsen in het routeboek. Formaat A6 (1/4 pagina).
Voor die € 1.500,- sponsorgeld krijg je dus:
- Vermelding logo (+ link, goed voor Google vindbaarheid) op de site van E-rally
- Logo of advertentie (1/4 pagina) in routeboek
- een goed gevoel omdat je de E-rally mede mogelijk maakt én JustDiggit steunt
- Waardering van de TMC members

Hoe eerder je je opgeeft als sponsor, hoe groter de exposure. De pers wordt binnenkort benaderd.

Ja dan kan ik niet achterblijven fokes ! Met een bedrijf dat veel milieu gerelateerde produkten verkoopt, een slogan heeft van "committed to the environment" en die zelf zijn eigen energie opwekt door zonnepanelen ! Maurice, count me in as sponsor as well ! Oil Control Systems
 
"De deelnamekosten dienen uiterlijk 17 april 2014 te zijn overgemaakt op de bankrekening van stichting E-rally. U ontvang details per mail."
Ik heb geen details ontvangen. Heb ik iets gemist ?


Wij zijn druk doende alle voorbereidingen te treffen. De Stichting en de bankrekening zullen op zeer korte termijn worden opgericht. Daarna zullen zo snel mogelijk de facturen verstuurd worden.
Je hebt in ieder geval niks gemist!
 
Top om te zien dat er al wat sponsors bijgekomen zijn. Zag net ons logo met link op de website, snel gedaan, super.
Zijn er nog veel deelname plekken open of zitten we al bijna vol?

En XFrank gij bent er natuurlijk wel bij! Zonder jou is het niet compleet. Als het echt niet wil lukken met je eigen auto of Tesla kan het niet oplossen (misschien kun je wel een demo voor een dagje lenen??) Dan heb ik misschien nog een rode oplossing voor je... PM me maar in dat geval.
 
Wij hebben er weer een business sponsor bij! Organisator en forumlid Dirk (S-19910) is ook business sponsor met zijn bedrijf, chapeau!

Het aantal beschikbare plekken is overigens nog maar beperkt. Tot nu toe is het bestaan van de e-rally alleen op dit forum bekend gemaakt. Op zeer korte termijn starten wij ons media offensief (via de pers, tesla en hoofdsponsor athlon), het schijnt dat er ook tesla rijders zijn die niet op dit forum komen!

- - - Updated - - -

met mijn 60 kwh versie, zonder de supercharge optie lijkt het niet haalbaar om mee te doen.

Ik ben afwachtend voor deze optie en wil eerst wel eens zien of, en waar er in België komen te staan. Vermits er momenteel weinig beweging in zit in de uitrol van de SC lijkt het er op, dat ik tegen de rally de optie niet zal hebben.
of tesla moet de optie tijdelijk inschakelen, zoals ze blijkbaar soms voor hen zelf doen (Lees je mee, Tesla?:wink:)

Langs de andere kant, wil ik dit evenement niet echt missen. Misschien is er nog iemand van de deelnemende Belgen die een co-piloot zoekt? (Een Belg om elkaar toch een beetje te verstaan:biggrin:)
ik wil dan wel als co-piloot fungeren en zal bijdragen in de kosten natuurlijk.

Beste Frank, een rally zonder jouw deelname kan natuurlijk niet! Volgens mij heb je alleen 's ochtend een laadissue, 's avonds zijn er bij tesla voldoende mogelijkheden om bij te laden (zonder supercharger). Werkt het ac gedeelte van de lader bij het ac restaurant? Ik meen te hebben begrepen dat alleen het dc (chademo) gedeelte niet meer werkt.
 
Ook ingeschreven, leuk! De organisatie wordt profi aangepakt met eigen stichting, sponsoring en straks media-offensief. Complimenten!

Is het een idee om Tesla te vragen om een Super Charger monteur standby te hebben die dag? Zou 'matige' exposure opleveren voor Tesla/het event, en erg lastig thuiskomen zijn voor velen als die het begeeft... Koren op de molen van PetrolHead-minded pers!
 
Last edited: