Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

De E-rally (powered by Athlon) op 17 mei 2014

This site may earn commission on affiliate links.
Dit helpt misschien ook:
ImageUploadedByTapatalk1397722640.875978.jpg
 
Leuk gisteren, spontaan en geheel toevallig mijnerzijds, de organisatoren van de e-rally gesproken te hebben bij de Supercharger in Oosterhout. Ik heb vanmorgen bij het Servicecentrum in Den Haag (Forepark) de kaarten afgegeven en zijn in de shop neergelegd. Nogmaals heel veel succes met de verdere voorbereidingen.
 
zojuist ook maar een flyer onder de ruitenwisser van een dorpsgenoot met een witte p85 gestopt.

Die chaos lijkt me onderdeel van de pret. Net zoals er bij oldtimer evenementen sprake is van permanent aanwezige pannedienst, zal er ook iets verzonnen moeten worden voor de ontstane piek aan laadbehoefte.
 
Ik zag de flyers net aan de SC Oosterhout! Ik voorspel een chaos daar met verkeer.

Niet met een goed verkeersplan en een goede verkeersregelaar (Wido??? :wink:).... En natuurlijk een beetje sociaal bijladen voor de dag. Het kan idd fout lopen als iedereen met 20 km range aan komt rijden....

- - - Updated - - -

zojuist ook maar een flyer onder de ruitenwisser van een dorpsgenoot met een witte p85 gestopt.

Die chaos lijkt me onderdeel van de pret. Net zoals er bij oldtimer evenementen sprake is van permanent aanwezige pannedienst, zal er ook iets verzonnen moeten worden voor de ontstane piek aan laadbehoefte.

De laadbehoefte in Oosterhout lijkt me psychologisch.... Stel.... je hebt een 85 en vertrekt met 100% lading en kunt daar 350-400 km uit halen....en woont <150 km van Oosterhout (toch al een redelijk deel van NL en BE...), stel de route zou ca 200 km zijn.... Dan haal je het al tot aan de eindlocatie waar toch wel een aantal laadpunten aanwezig zijn..... Natuurlijk vertrek je liever vol, maar.... Met een beetje sociaal laden (en daar zijn wij als community toch wel een beetje verder dan de gemiddelde automobilist?) moeten we een heel eind komen.