Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

De E Rally ten bate van Just Diggit op 28 mei 2016 - ondersteund door trouwe support

This site may earn commission on affiliate links.
Dit was vorig jaar..... ben je dat alweer vergeten? ;)
 

Attachments

  • IMG-20150530-WA0030.jpg
    IMG-20150530-WA0030.jpg
    128.3 KB · Views: 35
Dit was 2014... Kan je hier nog mee leven Frank?:confused:

View attachment 178134
zolang dat op uw auto is, wel ja.
ik heb al beide edities mee gedaan, maar zo was die van mij toch niet
Vorig jaar had ik wel 40km meer dan de anderen. Misschien net het juiste ommetje gemaakt;)
Ik herinner me dat het eerste jaar ergens langs het water, knap lastig was zonder luchtvering
 
Dames en heren,

Er zijn nog enkele startplaatsen beschikbaar voor de e-rally. Wij zitten nu op 96 deelnemende equipes, dat moeten er honderd worden!

Inschrijven kan via www.e-rally.nl

Weet dat - dankzij de vele sponsoren - het inschrijfgeld ad € 200 ex btw per equipe volledig naar het goede doel gaat. Onze stichting heeft de anbi status, dus ook de belastingdienst is hiervan op de hoogte.
 
Er zijn nog enkele startplaatsen beschikbaar voor de e-rally. Wij zitten nu op 96 deelnemende equipes, dat moeten er honderd worden!
Vorig jaar had ik startnummer 114, meen ik me te herinneren. Hoe is het mogelijk dat de belangstelling voor dit geweldig leuke evenement niet gelijke tred houdt met het aantal Tesla rijders in Nederland en Belgie? Zou het door de locatie komen (iets hogere drempel voor onze zuiderburen bijvoorbeeld)?