Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

De E Rally ten bate van Just Diggit op 28 mei 2016 - ondersteund door trouwe support

This site may earn commission on affiliate links.
Waar is de start van de e-rally en hoeveel km is de rit ?

dat wordt later gecommuniceerd.

dit jaar was er -ook voor de Roadster- oplaadfaciliteiten voorzien bij zowel start(*) als finish;
en dat zal volgend jaar niet anders zijn.


(*) : om helemaal ontspannen aan de start te komen zal -opnieuw naar analogie van dit jaar- mogelijkheid zijn om aan een gunsttarief een hotel te boeken.

- - - Updated - - -

En waar is het einde? :p

op +/- 200km van de start vandaan.:wink:
 
zeker, ook in het verleden hebben 60kw MS zonder probleem de rally uit gereden.
klopt,
Ik heb hem al 2 keer mee gereden met mijn 60kw. en de eerste keer was zelfs de SuC optie nog niet geactiveerd bij mij. + van en naar de rally was telkens een 100km
Zorgen dat je vol geladen bent voor de rally en een laadoplossing zoeken na de rally.
je moet rekenen dat je die dag niet echt snelheden haalt.
 
klopt,
Ik heb hem al 2 keer mee gereden met mijn 60kw. en de eerste keer was zelfs de SuC optie nog niet geactiveerd bij mij. + van en naar de rally was telkens een 100km
Zorgen dat je vol geladen bent voor de rally en een laadoplossing zoeken na de rally.
je moet rekenen dat je die dag niet echt snelheden haalt.

Top, dan ga ik me ook inschrijven :smile:
 
Een leuk initiatief, met veel waardering voor de initiatiefnemers en organisatie, waar ik zeker aan mee zou willen doen maar helaas heb ik de 28ste mei aankomend jaar al een ander activiteit staan waar ik niet kan ontbreken. Misschien dan in 2017.

Wat zijn eigenlijk de andere vrijblijvende activiteiten die georganiseerd worden om gelijkgestemden, lees Tesla collega's, te treffen?