Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

De E Rally ten bate van Just Diggit op 28 mei 2016 - ondersteund door trouwe support

This site may earn commission on affiliate links.
Geen woorden...

image.jpeg


Foto van Hans Noordsij (niet zijn auto natuurlijk)
 
Mijn co-piloot heeft helaas moeten afzeggen. Ben naarstig op zoek naar een vervanger (niet eenvoudig last-minute).

Als er hier op het forum nog mensen zijn die staan te trappelen om mee te doen/rijden dan kunnen ze zich melden en bij mij instappen (zolang de stoel leeg is).

Bij de weg, is het ook solo te doen? Niet gezellig natuurlijk maar wellicht wel een aardige uitdaging (zonder AP natuurlijk, met AP kan iedereen het).
 
Mijn vrouw staat in een monster oplaad file bij de SuC in Zwolle, en is helemaal niet blij... Volgens haar zijn het auto's van Delta Loyd...Heeft dit met jullie E-Rally te maken? Ik verzekerde haar dat deze pas op 28 mei is...

Ik heb laatst meegedaan aan de EC-Rent dag voor Allianz, maar daar hebben we de overlast in Oosterhout tot een minimum beperkt. Heb het ook al eens meegemaakt dat de SuC in Luxemburg helemaal vol stond met Noorse rally rijders. Misschien een idee om al deze rally's aan te melden in een aparte forum post?
 
Last edited: