Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

De E Rally ten bate van Just Diggit op 30 mei 2015 - Securely hosted by Intermax and Powered by Delt

This site may earn commission on affiliate links.
Thx Maurice, nog bedankt voor jou "bijdrage" in de aanschaf van de T. Had ik niet in die van jou mogen rijden had ik nu nog in die "slome" 335d rondgereden...
Heb het juiste moment (kunnen) afwachten om de 85D te kunnen pakken met opties waar jij naar verwees (en een paar extra). Ben heel benieuwd hoe dat gaat bevallen maar lees/zie mooie reacties op de (verbeterde) wegligging van de D
Nu dus nog druk met de aansluiting thuis voor te bereiden, zwaardere hoofdzekeringen, aanpassing meterkast met 3x 35A continu en kiezen van de juiste EVbox/Lolo etc. Ben daar nog niet uit, iemand tips do's/dont's of bestaat er een draadje voor?

Afijn hoop dus in de gloednieuwe 85D op de rally te verschijnen en wat mensen van hier te kunnen ontmoeten. Heb de eerste ervaring (bandje trappen) bij de supercharger in Oosterhout al gehad. Was nieuwsgierig naar laadproces en ging dus een kijkje nemen. Sprak daar in 20min 3 eigenaren die allemaal spontaan hun ervaringen deelde. (waar ken ik dat van?):wink:
Hoop dus op de E-rally diezelfde spontaniteit mee te maken, part of the family :rolleyes:
Je zal niet teleurgesteld worden, niet in de T, niet in de E-Rally en niet in de Tesla Family!
Dus welkom!
 
Zijn er nog mensen die mee doen zonder navigator ( bijrijder ) ??? Ik bied me graag aan :biggrin::biggrin:
Lijkt me een hele ervaring om zo`n E-rally mee te maken.
Misschien een idee om eerst eens dat gasmasker van je hoofd te halen, je naam te veranderen in Michelle en je haar blond te verven? :wink:
Maar zelfs dan, bij mij is het helaas al loten wie er mee mag.
Succes!
 
Misschien een idee om eerst eens dat gasmasker van je hoofd te halen, je naam te veranderen in Michelle en je haar blond te verven? :wink:
Maar zelfs dan, bij mij is het helaas al loten wie er mee mag.
Succes!

hahaha, geloof me dat die luchtfles en volgelaatsmasker op het werk blijven. Mits er iets mis gaat en het niet anders kan :tongue:.
En dat blonde haar gast enigszins lukken , iets donder maar toch. Alleen ik denk dat jouw beschrijving nog iets miste :wink:.
Ik zal eens een wat representievere foto opzoeken van mezelf , niet en werkkleding.
Veel plezier in ieder geval tijdens de rally, en bedankt voor je reactie :smile:
 
Eh....het is misschien een open deur Michel, maar ik zou toch maar weer....nee te flauw ;-)

Hoop voor je dat er iemand een plekje voor je heeft. Vorig jaar was de rally in elk geval erg gaaf.


Ja ik weet het.....:biggrin: , een foto van mij in pakkie deftig heb ik wel maar is al weer 8 jaar geleden genomen in Mexico.
Dit was meer recent, en haargroei actueel.....:wink:
 
Goede meeting gehad, overige sponsoren gezien....Just Diggit persoon gezien... Maurice grote afwezige ;)
Leuke route.... maar staat doodstraf op als ik iets erover vertel... Maar leuke ideeën, en we gaan er wel wat leuks van maken. Mat 2 platinum sponsoren moet ik wel een beetje met goud mijn plek weten.......maar de sponsoren hebben géén conflicterende belangen, dus zal wel los lopen.
 
Ik heb een probleem! De datum dat mijn 85D komt wordt misschien Na de E-rally... Ik had eerlijk gezegd het telefoontje met 8 weken notice al verwacht maar tot nu toe, nix...
Is het toegestaan met een andere (bijzondere) auto deel te nemen? Anders ben ik genoodzaakt te annuleren (als dat nog kan).
 
Ik heb een probleem! De datum dat mijn 85D komt wordt misschien Na de E-rally... Ik had eerlijk gezegd het telefoontje met 8 weken notice al verwacht maar tot nu toe, nix...
Is het toegestaan met een andere (bijzondere) auto deel te nemen? Anders ben ik genoodzaakt te annuleren (als dat nog kan).

En evt. samen met een ander forumlid rijden (die zich nog niet ingeschreven, maar al wel een Tesla heeft?)...
 
Ik heb een probleem! De datum dat mijn 85D komt wordt misschien Na de E-rally... Ik had eerlijk gezegd het telefoontje met 8 weken notice al verwacht maar tot nu toe, nix...
Is het toegestaan met een andere (bijzondere) auto deel te nemen? Anders ben ik genoodzaakt te annuleren (als dat nog kan).
Als dat een Italiaan is zou ik deze niet inzetten. Vorig jaar zaten er redelijk wat onverharde wegen in het programma waar fors op doorgereden werd. Mijn wielkasten zaten helemaal vol. Je hebt die D echt wel nodig:eek:

image.jpg
 
OMG, @Analysiz,wel even laten weten of we onze off-road sloffen moeten monteren voor de e-Rally... :scared:

We verwachten geen problemen voor de D uitvoeringen. Voor de achterwielaangedreven versies zijn we nog op zoek naar oplossingen.
Het zou kunnen dat Philip met zijn G op het meest cruciale stuk gaat staan ter ondersteuning:tongue:


De globale route is bekend, maar de details nog niet. Dus er is nog niets over te zeggen. En we gaan ook nog eerst voor-rijden (waarbij ook niet D's meerijden) dus als het echt lastig wordt dan passen we natuurlijk??? aan :biggrin: