Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

De E Rally ten bate van Just Diggit op 30 mei 2015 - Securely hosted by Intermax and Powered by Delt

This site may earn commission on affiliate links.
We verwachten geen problemen voor de D uitvoeringen. Voor de achterwielaangedreven versies zijn we nog op zoek naar oplossingen.
Het zou kunnen dat Philip met zijn G op het meest cruciale stuk gaat staan ter ondersteuning:tongue:


De globale route is bekend, maar de details nog niet. Dus er is nog niets over te zeggen. En we gaan ook nog eerst voor-rijden (waarbij ook niet D's meerijden) dus als het echt lastig wordt dan passen we natuurlijk??? aan :biggrin:

En... heb je de jump over het kanaal er in verwerkt? Persbelangstelling verzekerd! :tongue:
 
Heb me vorig jaar na de E-Rally natuurlijk direct opgegeven voor de 2015 editie.
Alleen ben ik niet zo handig geweest met het 'plannen' van een tweede kind: uitgerekende datum 27 mei… :redface:

Denk dus dat ik m'n inschrijving moet annuleren/doorverkopen/verloten. :crying:
 
In hoeverre is de E-Rally geschikt voor kinderen? Mijn dochter van 11 wil mee.

We hebben het hier laatst over gehad, maar ik weet eigenlijk niet meer wat het definitieve standpunt was :redface:....
Als ik me goed herinner was met name de Finish / Afterparty locatie op dit gebied onderwerp van discussie dus ik vraag dit bij de volgende vergadering nog even voor je na.
Mocht je dat voor willen zijn dan kun je het beste even een mailtje sturen naar: [email protected] danheeft het meteen de officiële aandacht...
Maar misschien is iemand me via het forum al voor met het antwoord? (M...?)
 
Klopt - de finishlocatie is niet echt voor kinderen en we zitten ook nog met verantwoordelijkheid bij ons en cateraar voor NIX18 beleid. Ligt er dus een beetje aan of het om mee rijden gaat en dan na de finish je dochter snel weg of niet.

We moeten hier even een echt beleid voor formuleren - komt een echt antwoord op !
 
We moeten hier even een echt beleid voor formuleren - komt een echt antwoord op !

Vandaag contact gehad met cateraar en gastheer(dame) voor de finishlocatie - beide hebben er GEEN problemen mee als er kinderen meerijden en/of bij de finish zijn. Extra personen in de auto moeten bij ons gemeld worden (en kosten geld) en bij de finish kunnen alleen deelnemers, meerijders of genodigden (van ons en/of sponsoren) aanwezig zijn.

Even langs komen om te kijken is dus (helaas) niet mogelijk, tenzij als genodigde !!!

Maar kids onder die voorwaarden dus welkom !
 
hoewel onze secretaris een vaste klanten kaart schijnt te hebben bij bepaalde lokalen met relax mogelijkheden in de grensstreek en ook veel signature owners had gespot, is onze relatie met onze nieuwe gastvrouw (Sas) net iets beter waardoor we happy endings mogelijk kunnen vermijden - hoewel we iedereen een mooie afsluiting gunnen.
 
Gelukkig dat kinderen toch geen bezwaar zijn, ik kan mijn dochtertje van bijna vier (die een nog grotere Tesla-fan is dan ik) echt niet teleurstellen dat ze niet mee mag op een Tesla tripje. ;) Ze moest laatst zelfs huilen omdat de ruit vervangen moest worden ivm ster in de voorruit door steenslag. Papa Tesla stuk? Krijgen we hem wel terug? :)