Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

De E Rally ten bate van Just Diggit op 30 mei 2015 - Securely hosted by Intermax and Powered by Delt

This site may earn commission on affiliate links.
Wij van Teslapolis hebben startbewijzen beschikbaar gekregen van Delta Lloyd en willen deze graag aan onze klanten aanbieden. De eerste 2 reacties middels het reactieformulier op onze website teslapolis.nl belonen wij met een starbewijs.
Dus wanneer je je verzekering hebt afgesloten via teslapolis.nl en je wilt nog graag deelnemen aan de E-rally reageer dan snel! Vermeld daarbij je kenteken
 
Wij van Teslapolis hebben startbewijzen beschikbaar gekregen van Delta Lloyd en willen deze graag aan onze klanten aanbieden. De eerste 2 reacties middels het reactieformulier op onze website teslapolis.nl belonen wij met een starbewijs.
Dus wanneer je je verzekering hebt afgesloten via teslapolis.nl en je wilt nog graag deelnemen aan de E-rally reageer dan snel! Vermeld daarbij je kenteken

Leuke aktie, heb gereageerd!
 
Héél lang getwijfeld, maar toch niet opgegeven vooor de E-rally dit jaar. Zoveel andere dingen te doen. Ook al rondje Lago Maggiore binnenkort.:rolleyes:
Dan bovenstaande post langs zien komen. Ach, waarschijnlijk te laat, maar toch maar even voor de gein gisteren ingevuld op teslapolis.nl.
Wat schetst mijn verbazing. Telefoontje van Maarten van Tol. Startbewijs gewonnen. Dus toch maar de agenda voor de 30e schoon geveegd. You only live once!
 
Wij van Teslapolis hebben startbewijzen beschikbaar gekregen van Delta Lloyd en willen deze graag aan onze klanten aanbieden. De eerste 2 reacties middels het reactieformulier op onze website teslapolis.nl belonen wij met een starbewijs.
Dus wanneer je je verzekering hebt afgesloten via teslapolis.nl en je wilt nog graag deelnemen aan de E-rally reageer dan snel! Vermeld daarbij je kenteken

En hier de 2e gelukkige voor een kaart: dubbel leuk om op deze manier ook aan de start te kunnen verschijnen, ondanks eigen laksheid met aanmelding. Dank aan DL en Maarten v. Tol! :cool:
 
Ik heb mij helaas moeten afmelden voor de E-rally. :( 30 mei vieren wij de verjaardag van mijn dochtertje en is mijn vrouw ook inmiddels hoogzwanger van onze tweede dochtertje en kan dus niet mee.
Dus mocht iemand nog interesse hebben, maar geen kaart hebben kunnen bemachtigen dan heb ik er eentje ter overname.
 
Ik heb mij helaas moeten afmelden voor de E-rally. :( 30 mei vieren wij de verjaardag van mijn dochtertje en is mijn vrouw ook inmiddels hoogzwanger van onze tweede dochtertje en kan dus niet mee.
Dus mocht iemand nog interesse hebben, maar geen kaart hebben kunnen bemachtigen dan heb ik er eentje ter overname.
Ah, er onstaat al een zwarte markt ;)
Mocht je liever gaan voor het origineel, dan kun je vanaf nu bieden op de laatste kaarten via Facebook (zie bericht daarover): https://www.facebook.com/erallyEU
 
Jammer, enerzijds dat je deze dag gaat missen, anderzijds dat wij nu qua opzet van de laatste 4 plaatsen veilen niet echt meer klandizie krijgen aangezien er nu al twee kaarten hier te koop aangeboden worden
Mooi zou zijn dat de kaarten van afzeggers aan de organisatie vervallen, kan die ze weer veilen voor nog meer duiten voor het goede doel !
 
De E Rally ten bate van Just Diggit op 30 mei 2015 - Securely hosted by Inter...

Beetje vreemd eigenlijk. Dit zou in doorverkoop met winstbejag kunnen resulteren volgend jaar. Schaarste in startplaatsen en dus waarde vermeerderd. Dacht dat een startticket een gift was.... Dus kan je niet kan je gift toch gewoon blijven staan? En Ik denk dat als je de gift wilt aftrekken van je winst dan kan dat niet als je het overneemt, alleen als je de organisatie direct betaald.
 
Beetje vreemd eigenlijk. Dit zou in doorverkoop met winstbejag kunnen resulteren volgend jaar. Schaarste in startplaatsen en dus waarde vermeerderd. Dacht dat een startticket een gift was.... Dus kan je niet kan je gift toch gewoon blijven staan? En Ik denk dat als je de gift wilt aftrekken van je winst dan kan dat niet als je het overneemt, alleen als je de organisatie direct betaald.

Tjee, je zit wel op je belastingstoel vandaag Paul.:wink:
 
Mooi zou zijn dat de kaarten van afzeggers aan de organisatie vervallen, kan die ze weer veilen voor nog meer duiten voor het goede doel !

+1

Een parkeerkaartje mag je nl. ook niet doorgeven zodat er meer voor het algemeen nut overblijft :wink:...

En het maken van een startvolgorde / startplanning zodat iedereen die dat nodig heeft vooraf en naderhand op tijd geladen kan worden (waarbij er door sommigen om maatwerk wordt gevraagd) is zonder last minute wijzigingen al een hele klus. De wetenschap dat Justdiggit er mee gebaat is maakt dat natuurlijk wat leuker....