Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

De echt exclusieve club: SoC = 0km

This site may earn commission on affiliate links.
Hmmmm.… vergeten een foto te maken van de km’s en alleen een foto van de SoC gemaakt, dus de uitgebreide toelichting maar in het andere draadje gepost.


1677948369091.jpeg
 
Goedemorgen Paul,

Geldt stranden op 700 meter voor een supercharger ook als toelatingsbewijs? (Terugreis wintersport 2019, Duitsland, zaterdagavond rond 23:00 uur, gestrand op afrit, drie kleine slapende kinderen op de achterbank, gelukkig geholpen door een Duitser in een pick-up truck die ons heuvel op naar de supercharger heeft gesleept).
 
Goedemorgen Paul,

Geldt stranden op 700 meter voor een supercharger ook als toelatingsbewijs? (Terugreis wintersport 2019, Duitsland, zaterdagavond rond 23:00 uur, gestrand op afrit, drie kleine slapende kinderen op de achterbank, gelukkig geholpen door een Duitser in een pick-up truck die ons heuvel op naar de supercharger heeft gesleept).
Wie is hier de jurist?

Zonder bewijs kunnen we hier niet aan beginnen.:)

Wel een goed verhaal.
 
als we uit de oude doos gaan beginnen heb ik er ook nog eentje met de S60 op 16 april 2015 bij 12° een record gereden met mijn MS60 (388.7km)
op nul km range bij 370.6 afgelegde km
0 range.jpg


Met 0 range nog 18km gereden tot 388.7km (over en weer in mijn eigen straat met een stroomgroep in de koffer ;) )
Nog net op de oprit geraakt, maar niet tot aan de lader. De eerste km's heb ik met een verlengkabel moeten laden.
18km onder nul.jpg