Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Dechrome behandeling

This site may earn commission on affiliate links.
Ik zou een ander bedrijf zoeken. Nog nooit zo'n onzin verhaal gehoord. ;) Bij de mijne zit het nu bijna een jaar erop. Zijn een paar kleine puntjes waar iets los is gekomen maar dat is meer door slecht plakken en waarschijnlijk ook niet goed genoeg schoon gemaakt. Ligt niet aan de folie of de chrome lijsten zelf. De rest van de folie zit er namelijk nog prima op en komt nergens zomaar los. Zelfs bij de deurhendels niet die toch vaak vast worden gepakt. Ook bij de spiegels niet terwijl die constant in en uit klappen.

Ja, dacht ik ook aan, maar aan de andere kant willen ze ook gewoon omzet genereren lijkt me, dus ergens zullen ze wel slechte ervaringen hebben met Tesla en durven ze geen garantie af te geven.

Ik ben voornemens om terug te gaan naar de zaak die mij voorheen ook uitstekend geholpen heeft, namelijk Wrap&Go. Misschien ietsjes duurder dan een concurrent maar dan weet ik wel dat het perfect gedaan wordt en er gewoon garantie op afgegeven wordt.
 
  • Like
Reactions: Firehuntah
Ga je al het chrome deleten of ga je het doen zoals de facelift Model X? Dwz: de Tesla logo's aan de voor- en achterkant in chrome houden, de rest zwart. Ik zit zelf te denken om het zoals de facelift te doen, dat houdt het in lijn met hoe Tesla het zelf doet.

Alles, inclusief logo's. Vind dat op de facelift niet zo geslaagd dat de logo's zelf niet in het zwart zijn. Alles of niks o_O
 
front.jpg Gisteren de wagen binnen gebracht voor een chrome delete en deze namiddag gaan ophalen. Zeer tevreden met het resultaat. Ziet er echt super uit.

back.jpg front.jpg side.jpg
 
Ziet er mooi uit @mac500! Zeker op een witte auto is het contrast heel mooi met zwart.

Zelf ben ik nog aan het twijfelen of ik enkel een chrome delete zou doen of ook gelijk een volledige wrap, indien het laatste gaat voorkeur nu uit naar Satin Black wrap met Matte Black chrome delete.
 
Ziet er mooi uit @mac500! Zeker op een witte auto is het contrast heel mooi met zwart.

Zelf ben ik nog aan het twijfelen of ik enkel een chrome delete zou doen of ook gelijk een volledige wrap, indien het laatste gaat voorkeur nu uit naar Satin Black wrap met Matte Black chrome delete.
Ook 1 in NL gezien met Satin gold dust wrap en chrome delete. Prachtig!

1 van het internet:
c1adfa644a4f62a55390bb83047a3d11.jpg
 
Ziet er mooi uit @mac500! Zeker op een witte auto is het contrast heel mooi met zwart.

Zelf ben ik nog aan het twijfelen of ik enkel een chrome delete zou doen of ook gelijk een volledige wrap, indien het laatste gaat voorkeur nu uit naar Satin Black wrap met Matte Black chrome delete.

Bedankt. Onlangs bij een supercharger een volledig zwarte X met zwarte 22" en full chrome delete gezien. Zag er ook top uit.
Ik heb voor de chrome delete ook Satin Black gekozen omdat ik dat het beste vond uitkomen.
 
Ik heb het zelf gedaan met een kit voorgesneden van 3M. Met de voorkant begonnen, dat is nog te zien zit een vouw in. Gelukkig krijg je over 2 van dus dat kan opnieuw. Gaandeweg kreeg ik wel feeding. Wacht wel met de "grill" als het buiten wat warmer is, de folie is dan beter te verwerken.

20210218_141748.jpg 20210218_150034.jpg 20210218_141808.jpg
 
Inmiddels kogel door de kerk. Voorlopig enkel even een chrome delete om te kijken hoe dat bevalt, en dan eventueel na een tijdje een full wrap laten uitvoeren.

Voor nu is dit dus het resultaat. Uitgevoerd in 3M 2080 Satin Black.
De logo's aan de voor- en achterkant, het model- en type aanduiding en de T E S L A tekst op de lijst achteraan heb ik nog wel in chrome gelaten, wat ik eerder zei komt dit het meest overeen met de facelift (m.u.v. de T E S L A tekst op de lijst, die is bij de facelift zover ik weet ook zwart).

tesla_modelx_chrome_delete_1.jpg
tesla_modelx_chrome_delete_2.jpg