Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Dechrome behandeling

This site may earn commission on affiliate links.

ramonneke

Active Member
Moderator
Apr 26, 2018
4,915
3,605
Rotterdam
Ik heb gezocht op dechrome maar vond geen eerder draadje.

Zoals ik het nu zie is een dechrome behandeling het wrappen van de chromen delen. Echter, als ik google op "dechrome" rotterdam, barendrecht, zuid-holland komt er weinig terug. Misschien heb ik de term wel gewoon verkeerd :)

Waar moet ik aan denken? Volgens mij gaat het dan op raamlijsten, spiegels, logo voor, knippertjes, deurhandles, logo achter en de kofferbakstrip?

Iemand tips? Eventuele PM's ook toegestaan.
 
Onderstaand de info die ik in juni van WrapAndGo uit Den Haag heb gekregen, met een slag om de arm voor eventuele tussentijdse prijsverhogingen. Komen als bedrijf goed op mij over, heb geen belang:

------------------------------------------------------------------------------------------------
We hebben inmiddels zoveel Tesla's gedaan en krijgen er zoveel aanvraag voor dat we een standaard opzetje hebben gemaakt. Die vindt je hieronder.

Ik heb het belangrijkste voor je bovenaan gezet.

- Ontchromen
Hierbij wrappen wij alle chrome delen in mat, satin, mat metallic of glanzend zwart.

* Strip voorbumper
* Logo voor (spuiten of wrappen)
* Strips mistlampen (exclusief kleine strips in de lampen)
* Deurgrepen (alles wat uitsteekt wrappen we mee, alleen het binneste gedeelte niet)
* Sideskirts
* Raamlijsten
* Onderkant spiegels (tussen de spiegelkap en de voet zit vilt, dit zit zo strak op elkaar dat het de folie wegduwt, hier tussen kunnen we dus niet wrappen)
* Knipperlichten
* Achterklep strip
* Letters in achterstrip (spuiten)
* Indien gewenst verwijderen typeaanduidingen.
Kosten hier voor zijn €750,-

- Volledig wrappen
Voor een geheel nieuwe look!
Kosten buitenzijde €2095,- in een matte of glanzende folie.
Meerprijs binnenkant deuren en sponningen €400,- per deur/sponning
Speciale folies zoals carbon, geborsteld staal, flipcolours, en diamond hebben een meerprijs.

Detail Wrap

- Spiegelkappen carbon €150,-
- Spiegelkappen matte, satin of glanzende folie €125,-
- Voorbumper, sideskirts en achterbumper carbon €550,-
voor foto's klik -> https://www.wrapandgo.nl/tesla-models-carbon
- Rode Details voor & achterbumper €150,-
voor foto's klik -> https://www.wrapandgo.nl/carwrap-tesla-models

XPEL Steenslag beschermfolie (10 jaar garantie!)
- Motorkap, zijschermen en spiegels €1695,-
- Voorbumper €1075,-

- Velgen & Remklauwen spuiten
Velgen kunnen wij in iedere gewenste kleur spuiten, kies je voor het ontchromen, raad ik dezelfde zwart tint aan, dit geeft een erg stoere uitstraling.
Kosten €495,-

- De remklauwen spuiten wij terwijl ze nog gemonteerd zitten op de auto, hierbij plakken we alles er om heen netjes af en spuiten wij zo ver mogelijk rondom. Kleuropties zijn rood, blauw, geel, zilver en zwart. De Tesla logo's plakken wij terug onder een laag blanke lak.
Kosten €300,-
Sommige Tesla's hebben bij de achterwielen nog een extra (hand)remklauwtje, de meerprijs hier voor is €100,-

- Ramen tinten
Kunnen wij ook! Vaak wordt er voor de ramen vanaf de B-Stijl gekozen voor een donkere tint, 20 of 35% lichtdoorlatend. Voor een mooie overloop naar voren raden wij aan de voorportieren een lichte tint te geven (65%) dit is wettelijk toegestaan.
Kosten vanaf de B-Stijl €279,-
Meerprijs voorportieren €110,-

- Lampen tinten
Keuze uit smoke en een hele donkere folie, wij raden zelf de smoke aan, dit geeft een stoere look, en hierbij verlies je niet veel van het licht.
Zie https://www.wrapandgo.nl/tesla-white-ontchromen voor de foto's !
Koplampen: €125,-
Mistlampen: €45,-
Achterlichten: €125,-

- Carbon Spoiler
Wij kunnen een lichtgewicht carbon achterklep spoiler leveren, zie bijgevoegde foto's.
De kosten voor de kleine spoiler (mat carbon) zijn €395,- incl. montage.
De kosten voor de spoiler met vleugels (glanzend carbon) zijn €495,- incl. montage.

Meer informatie en foto's vindt je op onze speciale Tesla pagina. https://www.wrapandgo.nl/tesla-carwrappen-den-haag

Als er nog vragen zijn dan hoor ik het graag. Je bent ook altijd welkom in onze werkplaats om de kleurstalen en/of onze werkwijze te bekijken.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
6E66602F-9E60-4C18-BC2A-374B1284CAE5.jpeg
Elk wrap bedrijf doet dit tegenwoordig. Bij de S was ik voor 500€ klaar en zie je geen Chrome meer.
 
Onderstaand de info die ik in juni van WrapAndGo uit Den Haag heb gekregen, met een slag om de arm voor eventuele tussentijdse prijsverhogingen. Komen als bedrijf goed op mij over, heb geen belang:

------------------------------------------------------------------------------------------------
We hebben inmiddels zoveel Tesla's gedaan en krijgen er zoveel aanvraag voor dat we een standaard opzetje hebben gemaakt. Die vindt je hieronder.

Ik heb het belangrijkste voor je bovenaan gezet.

- Ontchromen
Hierbij wrappen wij alle chrome delen in mat, satin, mat metallic of glanzend zwart.

* Strip voorbumper
* Logo voor (spuiten of wrappen)
* Strips mistlampen (exclusief kleine strips in de lampen)
* Deurgrepen (alles wat uitsteekt wrappen we mee, alleen het binneste gedeelte niet)
* Sideskirts
* Raamlijsten
* Onderkant spiegels (tussen de spiegelkap en de voet zit vilt, dit zit zo strak op elkaar dat het de folie wegduwt, hier tussen kunnen we dus niet wrappen)
* Knipperlichten
* Achterklep strip
* Letters in achterstrip (spuiten)
* Indien gewenst verwijderen typeaanduidingen.
Kosten hier voor zijn €750,-

- Volledig wrappen
Voor een geheel nieuwe look!
Kosten buitenzijde €2095,- in een matte of glanzende folie.
Meerprijs binnenkant deuren en sponningen €400,- per deur/sponning
Speciale folies zoals carbon, geborsteld staal, flipcolours, en diamond hebben een meerprijs.

Detail Wrap

- Spiegelkappen carbon €150,-
- Spiegelkappen matte, satin of glanzende folie €125,-
- Voorbumper, sideskirts en achterbumper carbon €550,-
voor foto's klik -> https://www.wrapandgo.nl/tesla-models-carbon
- Rode Details voor & achterbumper €150,-
voor foto's klik -> https://www.wrapandgo.nl/carwrap-tesla-models

XPEL Steenslag beschermfolie (10 jaar garantie!)
- Motorkap, zijschermen en spiegels €1695,-
- Voorbumper €1075,-

- Velgen & Remklauwen spuiten
Velgen kunnen wij in iedere gewenste kleur spuiten, kies je voor het ontchromen, raad ik dezelfde zwart tint aan, dit geeft een erg stoere uitstraling.
Kosten €495,-

- De remklauwen spuiten wij terwijl ze nog gemonteerd zitten op de auto, hierbij plakken we alles er om heen netjes af en spuiten wij zo ver mogelijk rondom. Kleuropties zijn rood, blauw, geel, zilver en zwart. De Tesla logo's plakken wij terug onder een laag blanke lak.
Kosten €300,-
Sommige Tesla's hebben bij de achterwielen nog een extra (hand)remklauwtje, de meerprijs hier voor is €100,-

- Ramen tinten
Kunnen wij ook! Vaak wordt er voor de ramen vanaf de B-Stijl gekozen voor een donkere tint, 20 of 35% lichtdoorlatend. Voor een mooie overloop naar voren raden wij aan de voorportieren een lichte tint te geven (65%) dit is wettelijk toegestaan.
Kosten vanaf de B-Stijl €279,-
Meerprijs voorportieren €110,-

- Lampen tinten
Keuze uit smoke en een hele donkere folie, wij raden zelf de smoke aan, dit geeft een stoere look, en hierbij verlies je niet veel van het licht.
Zie https://www.wrapandgo.nl/tesla-white-ontchromen voor de foto's !
Koplampen: €125,-
Mistlampen: €45,-
Achterlichten: €125,-

- Carbon Spoiler
Wij kunnen een lichtgewicht carbon achterklep spoiler leveren, zie bijgevoegde foto's.
De kosten voor de kleine spoiler (mat carbon) zijn €395,- incl. montage.
De kosten voor de spoiler met vleugels (glanzend carbon) zijn €495,- incl. montage.

Meer informatie en foto's vindt je op onze speciale Tesla pagina. https://www.wrapandgo.nl/tesla-carwrappen-den-haag

Als er nog vragen zijn dan hoor ik het graag. Je bent ook altijd welkom in onze werkplaats om de kleurstalen en/of onze werkwijze te bekijken.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Deze prijzen zijn trouwens incl. 21% btw

Even op de site opgezocht.
 
  • Like
Reactions: ramonneke
ik vraag me altijd af hoe Tesla reageert, als je weer eens problemen hebt met je deurhendels, met chrome delete / wrap.
worden ze dan gewoon vervangen?
en dan? kan je weer langs de wrapper voor 1 handle?

Volgens mij blijft de hendel ( greep ) bij de auto, is het enkel de mechaniek binnenin die vervangen wordt.
Als de mechaniek überhaupt moet vervangen worden, soms lukt het ook met enkel de microswitches te vervangen... .
 
  • Like
Reactions: Geendiesel