Phil V
Well-Known Member
Ik kreeg bij mijn MS in 2016 een paraplu, mok en balpen. Vandaar dat ik al 4 jaar niet klaag.Op één of andere manier heb je dat er dan toch bij betaald, en de helft ervan vliegt waarschijnlijk in de vuilnisbak.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik kreeg bij mijn MS in 2016 een paraplu, mok en balpen. Vandaar dat ik al 4 jaar niet klaag.Op één of andere manier heb je dat er dan toch bij betaald, en de helft ervan vliegt waarschijnlijk in de vuilnisbak.
Waarom zou Tesla dat doen, als alle productie en verkochte voorraad sowieso al in 2020 geleverd kan worden?Tesla kan toch gewoon (naar wens) de auto in 2020 op kenteken/naam zetten?
Is ook zo, maar tis toch een blijk van waardering.
Ik vind liever niet die onzin in m'n kofferbak. Sterker, ik zou juist zeggen haal het er maar uit en leg die troep maar bij een ander erin. Daar haal ik echt geen blijk van waardering uit.
Goede timing, nette afwikkeling, keurige ontvangst en dus feitelijk het idee dat je het gevoel hebt dat de klant koning is. Even de auto door de wasstraat heen zoals dat vroeger altijd gebeurde.
Ik had mijn aflevering 3 kwartaal 2018 in Tilburg. Jeetje... wat een triest gedoe! Lopende band werk. Toen al als warme broodjes "gedumpt" bij de nieuwe eigenaar met de opmerking "de inspectie is al uitgevoerd, maar als u nog iets vind noteer het even hier". Het werd niet echt gewaardeerd dat ik uitgebreid de auto inspecteerde.
Gelukkig heeft SeC Rotterdam mij tot nu toe ALTIJD zeer net geholpen. Enige is dat ik 1x voor niets daar aan kwam maar toen kreeg ik zelfs 10x sorry te horen voor de situatie.
Maar de aflevering......
Vind ik op zich wel logisch. Kan me niet herinneren dat ik met een checklist rondom mijn BMW's liep. Pas op, ik begrijp wel dat je bij levering ook een goeie auto wil en problemen zo snel mogelijk wil aankaarten.Het werd niet echt gewaardeerd dat ik uitgebreid de auto inspecteerde.
Vind ik op zich wel logisch. Kan me niet herinneren dat ik met een checklist rondom mijn BMW's liep. Pas op, ik begrijp wel dat je bij levering ook een goeie auto wil en problemen zo snel mogelijk wil aankaarten.
Was bij Tesla ook niet nodig. De paar akkefietjes op mijn X (een FWD die naar mijn mening wat scheef hing) waren bij de volgende serviceafspraak verholpen, en dat was in 2017. De levering van de Model 3 in 2019 verliep zelfs vlotter, met nog minder opmerkingen.
Volgend jaar komt het allemaal goed als Berlijn open gaat...
Hoop ik dan.
Dan zijn de aanvoerlijnen een stuk korter.
Omdat je daar gewoon kon vertrouwen dat de concessiehouder die controle had gedaan. Een keurig gewassen wagen waarvan je wist dat die in orde was. Ik heb toen nooit de moeite gedaan om die na te kijken.Vind ik op zich wel logisch. Kan me niet herinneren dat ik met een checklist rondom mijn BMW's liep. Pas op, ik begrijp wel dat je bij levering ook een goeie auto wil en problemen zo snel mogelijk wil aankaarten.
Mijn Tesla was de eerste wagen in een rij van 6 nieuwe wagens die afgeleverd werd met krassen, lakfouten en condens in beide achterlichten. En nog een loshangend onderdeel.Was bij Tesla ook niet nodig.
Ik moet nu toch wel glimlachenOmdat je daar gewoon kon vertrouwen dat de concessiehouder die controle had gedaan. Een keurig gewassen wagen waarvan je wist dat die in orde was. Ik heb toen nooit de moeite gedaan om die na te kijken.
Tuurlijk, want ik heb geen ervaringen met de carrosserie-afdelingen van pakweg een Renault of Skoda.Ik was er zeker van dat je weer met een over BMW ging afkomen. Alsof dat één geval ook maar enigszins representatief is. Je bent echt zo voorspelbaar.
Ik heb trouwens van de leasemaatschappij uitdrukkelijk de vraag gekregen om de wagen te inspecteren bij ontvangst. Die vraag had ik niet gekregen voor eerder wagens.
Zal waarschijnlijk geen toeval zijn.
Slechte verhalen horen er ook bij, maar net zoals op het Ajax-forum men Feyenoord als een andere partij ziet, zie je op een Tesla forum VW's toch ook als een andere partij, niet? Heeft weinig vandoen met vereenzelviging.
sorry, maar waarom zou je een ander merk als een andere partij zijn. De EV transitie doen we toch samen.
Jij komt er niet in arri,Echt niet. Tesla rijden is een soort religie. We zwaaien naar elkaar als motorrijders. We vernederen Duitse merkrijders bij het stoplicht. Alleen de zwartleren jas ontbreekt (nog?). Welkom bij de club! Heb je je introductie al gehad bij een van de Superchargers?
...Ik begeef me nu ook op glad ijs, door de mores op te schrijven.
Dat verklaart zeker waarom ze wel naar mij wuiven zekerSommigen zijn 'hors catégorie'.