TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

Delta LLoyd - daar gaan we weer

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by Edi99, Nov 3, 2015.

1. Edi99

Edi99 Egbert Dijkstra

Topic maar vast aangemaakt - iemand ook het "voorstel" van Delta Lloyd ontvangen ?
    Eerst je binnen halen met goedkope condities en dan tweede jaar teruggrijpen op de jaren voordat je bij Delta Lloyd zat.. Premieverhoging met 100%.

2. gelden

gelden Active Member

Als ik het goed lees, hebben alleen schades vóór delta lloyd invloed. Die had ik niet (wel in afgelopen jaar bij delta lloyd). Dan gaat mijn premie dus slechts marginaal omhoog.

3. Edi99

Edi99 Egbert Dijkstra

Zo lees ik het ook. Waar ik over val is dat het initieel niet uitmaakte of je schades had voordat je de verzekering afsloot. En nu we een jaar verder zijn maakt ineens wel uit.
    Ik vraag me werkelijk af of je dat zo maar kan doen als maatschappij. Voor sommigen was dat nl. juist de reden oude verzekering af te sluiten. Morgen maar een m'n tussenpersoon bellen.

4. MjjVonk

MjjVonk Member

Net de nieuwe binnen gehad, 1203 euro. Ik was een van de eerste welke nog voor de storm bij CB was overgestapt naar DL. Geen schades gehad.

5. PaulW5

PaulW5 *****Driver

Lijkt me nog steeds een zeer scherpe premie in relatie tot de verzekerde waarde.....

6. LastNLSig

LastNLSig Active Member

Lijkt het nieuwe regime van na 1 dec. (of was het 1 jan).
    Ik ben laat overgestapt (na eerst nog wat met CB gestoeid te hebben). Betaalde begin dit jaar 1140 (incl belastingen).

7. MJKA

MJKA Member

Ik denk dat ik maar weer eens bij Centraal Beheer ga informeren. Misschien toch beter weer terug naar CB.

8. Steven

Steven Member

Uh, dat zeker nooit meer. Ik weet niet wat jij voor een voorstel kreeg van CB na het eerste jaar, maar dat getuigde niet bepaald van het serieus nemen van de klant.

9. Desiré

Desiré Member

Toen ik in september mijn MS besteld heb, is mij een kaartje meegegeven bij Tesla van het "Team Tesla Insurance" want dan later weer "European Automotive Services" heet. Deze boden een WAM + volledig casco verzekering aan voor de MS voor een premie van € 995,00 exclusief 21% assurantiebelasting (€ 1.203,95 inclusief 21% assurantiebelasting). Is dat een optie?

10. widodh

widodh Model S R231 EU

Volgens de brief zit ik gewoon weer op EUR 993,00 per jaar ex belasting.

Ik val in de <100k categorie, mijn S85 met alle opties was EUR 97.000. Ja, in 2013 was een Model S nog "goedkoop"!

11. Glitch

Glitch Member

Ik val ook in de <100K maar dat komt dat de BTW voor mij terug te vorderen is de wagen is dus EX btw verzekerd en dat scheelde weer in de premie. Betaal nog steeds minder dan met mijn Camaro SS uit 2010 daar betaalde ik (net 3 maanden verkocht nu) 140E per maand. Voor een wagen die een dagwaarde had van +- 30K. Maar door vermogen was het extra duur, slaat nergens op maargoed.

12. ebullio

ebullio Active Member

Ik krijg een mailtje van van Tol & Zn. 995 excl. ass belasting. Da's toch 2 euro meer dan de anderen hier!

13. Energie Gratiz

Energie Gratiz Active Member

Ik ken helemaal geen verzekeringsbedrijven die de klant serieus nemen... denken alleen maar aan zichzelf... :crying:

14. basvk

basvk Active Member

Je legt de klemtoon verkeerd, het moet zijn 'serieus némen'... dat doen ze allemaal.

15. widodh

widodh Model S R231 EU

Mijn lijstje witte boorden criminelen:

- Verzekeraars
    - Banken
    - Certificate Authorities (voor de nerds onder ons)
    - Bouwbedrijven

Verzekeraars hebben nog nooit aan de klant gedacht, ik heb daarom ook totaal geen band met mijn verzekeraar.

Ergste wat ik ooit hoorde van vriend van mij die brandweer in Rotterdam is:

Man zit ongeluk, het regent. Vrouw is uit haar auto geklommen en hij bied haar aan in zijn auto op de achterbank te liggen totdat de ambulance er is. Brandweer en Ambulance arriveren, vrouw geeft aan last van haar nek te hebben.

Brandweer MOET de auto open knippen. Meneer is vervolgens niet verzekerd want hij was geen betrokkene bij het ongeluk. Hij kon vervolgens uit eigen zak een nieuwe auto kopen.

16. BobbyKings

BobbyKings Silver

Moraal van het verhaal:

Neem niet een willekeurige vrouw op de achterbank.

17. Hans Noordsij

Hans Noordsij Active Member

Ik heb nu ook de brief gehad. €.995,00 basis, zoals ik eigenlijk ook verwachtte. Is voor een auto als deze een keurige premie.

18. pjhartog

pjhartog Member

Maar een onwillekeurige vrouw op de achterbank nemen, dat is toch zeker wel verzekerd ?

19. BobbyKings

BobbyKings Silver

Als je het maar veilig doet.

20. ErnstT

ErnstT Active Member

A Ja, bekend verhaal. Lang geleden had een onzer medewerkers een ongelukje op de A10. Belt mij vanaf de vangrail, ik zij de gek kom de arme man ondersteunen -die een beetje suf weer in de auto was gaan zitten. Alsnog uit z'n splinternieuwe C klasse geknipt vanwege suf en last van z'n nek. Aangekomen in het ziekenhuis blijkt brandweer het protocol niet te snappen: met serieus nekletsel loop je niet rond.. Voor niks geknipt.

Share This Page