Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Destination Chargers in Europa

This site may earn commission on affiliate links.
Retedruk overal. Sta nu bij Waldlaubersheim en kreeg opeens melding dat vanwege drukte de oplaadlimiet op 80% is gezet. Kun je dan zelf weer aanpassen.

Overigens valt me op dat je geen meldingen meer krijgt dat het superchargen bijna gereed is.
 
Iemand nog een leuke tip voor een beetje betaalbaar hotel voor 4 personen in Duitsland, met DeC?

valt mij op dat er veel dure hotels bij zitten, waar ik ook niet zo snel met kinderen heen zou gaan. Niet aan de andere kant van Duitsland. Max 3,5 uur rijden vanaf Utrecht?

Is het DeC programma nog actief trouwens?
 
  • Disagree
Reactions: Jobbeke
In Duitsland heb je toch voldoende laadinfrastructuur. Kijk eens op goingelectric.de dan hoef je je bestemming of logement niet van een DEC te laten afhangen.

het leek mij wel handig, ik zie dat laden in Duitsland met TNM pas flink duur is geworden: 42 cent per kWh EN 2 cent per minuut...

daarnaast zit ik liever in een gezellig dorpje dan een grote stad en dan vallen de laadopties tegen!
 
Last edited:
Ik vind het een beetje zonde om onderweg veel uit te geven aan een overnachting aan een DeC. Op doortocht maak je geen gebruik van veel faciliteiten waar je voor betaalt: zwembad, fitness, luxueuze kameraankleding, uitzicht... vaak vertrek je zo vroeg dat je ook het ontbijt links moet laten.
Ik zoek liever een activiteit overdag in de buurt van een lader: wandeling, shoppen, lunchen...

Er zijn wel uitzonderingen: DeCs met ‘doortochtprijzen’: vb B&B hotel Colmar expo, maar het is lastig om ze te vinden. Je kan er gans de nacht aankomen en het bed en de douche zijn ok voor op doortocht.
 
  • Like
Reactions: DR Danny
Ik vind het een beetje zonde om onderweg veel uit te geven aan een overnachting aan een DeC. Op doortocht maak je geen gebruik van veel faciliteiten waar je voor betaalt: zwembad, fitness, luxueuze kameraankleding, uitzicht... vaak vertrek je zo vroeg dat je ook het ontbijt links moet laten.
Ik zoek liever een activiteit overdag in de buurt van een lader: wandeling, shoppen, lunchen...
S
Er zijn wel uitzonderingen: DeCs met ‘doortochtprijzen’: vb B&B hotel Colmar expo, maar het is lastig om ze te vinden. Je kan er gans de nacht aankomen en het bed en de douche zijn ok voor op doortocht.

Goed alternatief zijn zakenhotels. Staan doorgaans leeg in die vakantieperiodes & weekenden en bieden dan overnachting voor relatief lage prijzen. Zo hebben we dit hier in de buurt van Straatsbrg overnacht. Met 1.500 km naar onze vakantiebestemming is overnachting hoe dan ook wel zo fijn..
IMG_7444 (1).jpeg