TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC

Diefstalverzekering

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by dj67, Sep 4, 2018.

1. dj67

dj67 Member

Hallo, ben nieuw hier op dit forum. Heb net een X gekocht maar mijn verzekeringsagent doet vrij moeilijk : er zou een anti-diefstalsysteem ingebouwd moeten worden verbonden met een centrale... Ik dacht dat met het systeem van Tesla dit niet nodig was? Hoe hebben jullie dit opgelost ?
    mvg
    Didier

2. RobbinB86

RobbinB86 Member

Hoi dj67,
    in dit forumdraadje kom je genoeg info tegen: Verzekering

Kort maar krachtig:
    Veelal eisen de verzekeraars een extra Lojack inbouw in de auto. Dat als aanvulling op de standaard TESLA systemen is bij de meeste verzekeraars voldoende.

3. ramonneke

ramonneke Active Member

De tracker van Tesla is enkel gebaseerd op GPS/G3. Deze is redelijk eenvoudig te jammen. De andere tracker heeft (vermoed ik) ook een GSM en UHV/VHF ping tracking.

4. dj67

dj67 Member

Bedankt!

5. dj67

dj67 Member

Robbin, wat deze thread betreft : dat gaat toch bijna allemaal over de Nederlandse situatie, daar kan ik helaas weinig mee in België ... mvg didier

6. herb_k

herb_k Supporting Member

Didier, in NL hebben veel mensen een LoJack in moeten bouwen op last van de verzekering.

7. EddieW

EddieW Member

Check PM :)

Share This Page

• About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.
  • Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC