Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Display verlichting in tunnels

This site may earn commission on affiliate links.
Hebben jullie ook Noorse Tesla's gezien, en zo ja, hadden die inderdaad overdag dimlicht?
Waarom zou je overigens plakband over de sensoren plakken om je dimlicht aan te zetten? Je kan dat ook gewoon met de hand inschakelen. Ik weet dat je dat dan bij iedere rit opnieuw moet doen, omdat de instelling iedere keer naar 'auto' gaat. Dus zal wel vanwege het gemak zijn neem ik aan.

Alle Noorse Tesla's rijden overdag met gedimd grootlicht net als alle auto's en motoren.
Je kan het natuurlijk iedere keer dat je start met de hand instellen. Veel makkelijker is een donker stickertje op de sensor. Doet het gedimde grootlicht het altijd.
 
Wel heel goed plakken....
Zelf een tweede stickertje nodig gehad want de eerste was niet donker genoeg en mijn regensensor raakte van slag....)
Waarom weet ik ook niet.... maar daarna idd zelf steeds met hand weer ingeschakeld, en een aantal keer door anderen in de groep erop geattendeerd dat ik het vergeten was....
Alles gaat ook zo automatisch dat je er niet bij stilstaat...
 
Zeker weten dat het thee was ;-)
In Oslo ben ik gestopt met het zwaaien naar andere Tesla's want echt niemand zwaaide terug..... Parkeer je bij een restaurant gewoon als derde in de rij, zo veel zijn er daar. Maar de meeste Tesla's reden met DRL verlichting en dat heb ik ook gedaan.