Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

dit forum meest actieve Tesla forum in de wereld

This site may earn commission on affiliate links.
Allen gefeliciteerd met dit wapenfeit ondanks dat ze in Noord Amerika nog 10.000 posts op ons voorlopen hebben we met een kwart minder "draadjes" wel heel veel meer response daarop.

Daarom durf ik de stelling aan dat het BENE forum het meest actieve forum is in de wereld. Iets voor EM om in de gaten te houden:smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile:

Schermafbeelding 2016-02-04 om 08.26.29.png
 
View attachment 110329

wel meer posts maar ook meer draadjes dus dat betekent dat ze niet zo actief zijn als wij.Wij reageren dus duidelijk beter op elkaars draadjes dan de US zo bedoel ik het.

Jij kijkt naar andere fora ik heb het over TMC community

Eh nee. Die Amerikanen hebben gewoon hun Forums netjes ingedeeld. De lijst van Jan is waar ze allemaal in leven. Met veel meer passie, gezeur en gescheld. Maar wel allemaal gek van Tesla :)

-- update - sorry voor de dubbele post.
 
Juist daarom kunnen we hier ook wel iets verzinnen waarom Sander tòch gelijk heeft... Meeste posts per Tesla in NL/B bijvoorbeeld, of zelfs per hoofd van de bevolking :wink:

haha als het nou echt om gelijk krijgen gaat :rolleyes: maar het viel me wel op. en ik denk dat er ook veel NL en BE op de US fora actief zijn dus die mogen we er weer aftrekken

andersom geloof ik daar niet zo in.
 
Het is een feit dat we hier in de lage landen goed bezig zijn, Sander. Daar twijfel ik niet aan. :biggrin:
Bovendien zijn we veel vriendelijker voor elkaar en dat maakt de sfeer gewoon veel leuker.
En we hebben zelfs specifieke draadjes om te janken naar hartelust. Geweldig!