Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Dodehoek spiegel

This site may earn commission on affiliate links.
Ik ben dan wel geen 1,92 maar heb er ook last van.
Gelukkig op 2 juli worden de stoelen ook aangepast en naast het verbeterde comfort ook een betere zithouding tov de spiegel :smile:
Het beperkte zicht met de linker buitenspiegel was ook voor mij een probleem (ik ben 1.92 meter).
Echter met de nieuwe stoelen in mijn auto zit ik stukken beter en is ook het probleem met de spiegel opgelost.

Het blijkt dat doordat de zitting aan de voorzijde veel meer steun geeft en tot 3 centimeter hoger versteld kan worden, ik op een comfortabele en ontspannen dichter bij het stuur kan zitten.
Dit is minder vermoeiend omdat ik mijn armen niet hoef te strekken om bij het stuur te komen en geeft een 'sportievere' zithouding met meer controle over het stuur.

Bijkomend voordeel is dat mijn positie t.o.v. de buitenspiegel is veranderd en dat ik geen last meer heb van de 'dode hoek'.
 
Pfff, bijna de Tesla kwijt ....
met veel nonchalance een oprit vd autostrade oprijden en bijna een andere auto van de baan rijden (die ik nooit had gezien), gelukkig had die mens de reflex om op zijn rem te gaan staan ....
verschot van mijn leven (dit probleem heb ik nog nooit gehad met mijn duitserkes)

De folding mirrors zouden een kans geweest zijn om de hoek aan te passen.
Iemand ervaring?

Yep, they still suck ...

Ik heb deze er uiteindelijk niet opgeplakt. Ik vond toch dat het 'gewone' zicht teveel belemmerd werd. Toch maar eens kijken naar een aftermarket deadspot detector en iemand die zo'n ding er kan inbouwen. Mogelijk kan er gebruik gemaakt worden van de bedrading die al aanwezig is voor de elektrische buitenspiegels.

Als je ooit iets deftig vind, dan ben ik tevens kandidaat ... want die Auto5 kleefspiegel ziet er niet uit...
 
Wow, die gasten van Al & Ed's Autosound hebben al diverse Tesla's gepimpt.
Wel gaaf om te zien: (Al & Ed's Autosound in West Hollywood, CA.)
Net gezien dat ze ook een 360° oplossing hebben voor de tesla, wel spijtig dat ze videocamera van de tesla zelf gebruiken voor achteraan. nog beter zou zijn mochten ze alle video die ze produceren op de kabel van de standaard kabel zouden zetten (dan heb je het beeld waar je het gewoon bent om het te zien: op het touch screen...