Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Dodelijk ongeluk in een S met Autopilot

This site may earn commission on affiliate links.
Dan trap je 'm terwijl je 'm op AP hebt zeker eroverheen? Afgelopen weekend nog tripje .de gedaan en nergens last van gehad. Heerlijk genieten met 150 op AP en af en toe zelf amperes loslaten :)
Ja precies. AP is gaaf maar soms kunnje zelf enige acties wat soepeler laten verlopen. Bijv nog even gas er bij om bij een wegversmalling niet naast een andere auto te blijven hangen. Remmen (accu laden) kan ook maar Amperes (accu ontladen) is vaak een goed alternatief. :D
 
Mee eens, AP rijdt echt veel te dicht langs vrachtwagens. Natuurlijk zitten die misschien ook iets teveel naar links maar met zo'n grote vrachtwagen is het logisch dat dit af en toe gebeurt. De AP houdt dus bijna geen rekening met auto's die die slingeren in het baanvak.
 
  • Like
Reactions: Tampert
Mee eens, AP rijdt echt veel te dicht langs vrachtwagens. Natuurlijk zitten die misschien ook iets teveel naar links maar met zo'n grote vrachtwagen is het logisch dat dit af en toe gebeurt. De AP houdt dus bijna geen rekening met auto's die die slingeren in het baanvak.

disclaimer vooraf : mijn S heeft enkel AP0.0
Ik vind verder absoluut dat ik bij de betere chauffeurs ben, en zeker beter ben dan AP 1.0 of 2.0
AP zou dus van mij nog wat kunnen leren - en ik weet zeker dat vele chauffeurs dat van zichzelf ook vinden. :D:D:p.

Maar gelukkig zijn er ook vele filmpjes die op Internet circuleren die aantonen dat AP1.0/2.0 gelukkig wél rekening houdt met slingerende auto's én daardoor ongelukken voorkomen heeft.