peterkr
Member
mijn Tesla model S 85 kW is van 2015, geen dual motor. In februari naar technische controle geweest ,er waren geen opmerkingen . Wordt de draagarmen daar getest ? Heb er geen idee van .
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb van @Gtech begrepen dat het bij achterwiel aangedreven S'en niet echt voorkomt. Natuurlijk kunnen de rubbers verslijten waardoor de alignment niet meer goed kan worden gesteld, maar het afbreken aan de voorkant niet daar er geen aandrijvingskrachten op de voorwielen worden gezet. Tesla heeft bij de eerdere modelen met 4WD dezelfde draagarmen gebruikt en later zijn de revisies gekomen.mijn Tesla model S 85 kW is van 2015, geen dual motor. In februari naar technische controle geweest ,er waren geen opmerkingen . Wordt de draagarmen daar getest ? Heb er geen idee van .
Dat wil niet zeggen dat er geen geluiden te horen waren. Ik had sowieso het idee dat die man waar jij het over had handelaar was en het dus niet om zijn eigen auto ging. Dus ja, dan kan het zo zijn dat hij niet eerder een waarschuwing had gekregen.Zojuist de uitzending opnieuw bekeken. Maar wat de man zegt: we reden met een km 15 a 20 over het terrein rechtuit en ineens een ruk aan het stuur en een hoop geraas. Dat zijn mijn inziens de waarschuwingssignalen te laat.
Bij mijn model 3: 45.000 km, een jaar oud.Van wanneer is deze auto en bij welke km-stand moest dit gebeuren?
Rob
Huh??? Binnen een jaar bij 45.000 km is echt heel vreemd. Dan moet er bijna iets anders aan de hand zijn dan normale slijtage, zoals een aanrijding, heel hard een rand geraakt, of een garagehouder die werk nodig hadBij mijn model 3: 45.000 km, een jaar oud.
Het geluid was de dagen voordat ik langs mocht komen redelijk ondragelijk geworden. Geen aanrijding, geen rand geraakt, geen garagehouder, gewoon een draagarm die niet goed meer functioneerde. Ging wel om de bovenste draagarm.Huh??? Binnen een jaar bij 45.000 km is echt heel vreemd. Dan moet er bijna iets anders aan de hand zijn dan normale slijtage, zoals een aanrijding, heel hard een rand geraakt, of een garagehouder die werk nodig had
is van eind augustus 2019, nu 27k op de teller.Van wanneer is deze auto en bij welke km-stand moest dit gebeuren?
Rob
Tesla heeft bij de eerdere modellen met 4WD dezelfde draagarmen gebruikt en later zijn de revisies gekomen.
Kijk dat relativeert wel enorm. Dat zou wel betekenen dat de Tesla bijvoorbeeld iedere 50.000km een checkup moet hebben of een andere manier van tijdig signaleren om de veiligheid te garanderen.Ik bekeek ook de uitzending van radar en mocht tot mijn spijt vaststellen dat het taxibedrijf wel een paar defecte teslas toont maar nergens spreekt over de afgelegde kilometers. Afbrekende draagarmen kom je bij elk merk tegen. Ik was 30 jaar automonteur dus ik weet wel waarover ik spreek. Normaal bij range rover zijn op 100 000 km alle rubbers draagarmen te vervangen om hem door de keuring te krijgen. En het krakende geluid vooraan mijn meestal de rubbers van de stabilisator stangen die droog staan. Volgens mij lopen hier een paar paniekzaaiers rond die de zaken proberen te dramatiseren waarschijnlijk om gratis reparaties te bekomen.
Bij mijn X heb ik even aan de bestuurders kant gekeken maar op de voorste onder zit geen sticker meer op. Die zat zo te zien aan de voorkant. Kan ik dan nog de revisie letter vinden? Er is een nummer in het metaal aan de achter kant maar die lijkt niet op een partnummer.
De achterste heeft een Revisie C partnummer.
De rechterkant kan ik zo niet zien dan moet ik hem eerst buiten zetten.