TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

E-BRUSSELS 2014 - 2 rally’s met vertrek vanuit het Jubelpark

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by S-19910, Aug 17, 2014.

1. S-19910

S-19910 Driving Model-S #19910

2. Hans69

Hans69 Member

3. Maarten

Maarten Active Member

Misschien omdat ze zich geen of onvoldoende moeite hebben getroost om sponsoren te vinden? Ik meen me te herinneren dat Maurice al eens had aangegeven dat het behoorlijk wat kost om zo'n evenement te organiseren; er gaat meer geld in zitten dan op het eerste gezicht lijkt... Hoe dan ook: de E-Rally trekt mij toch meer!

4. leysfi

leysfi Member

En dan die aankondiging: "Elektrische prestigewagens"??? Waarom zeggen ze dan niet van de eerste keer open en bloot dat ze enkel Tesla's wensen te zien?

Achterliggend steekt eigenlijk een perverse redenering, die ik ook al in andere situaties & omstandigheden ondervonden heb: iemand die zich een Tesla kan permitteren, zit er warmpjes in, en kan dus best wat meer betalen voor goedkope dingen of diensten.

5. Xfrank

Xfrank Well-Known Member

en ze hebben het toch weer klaar gekregen om een foto te plaatsen van de prototype versie van de Model S. Stelletje Amateurs:mad:

6. JoeNe

JoeNe EU P 1662

De prijzen van zaterdag (beetje naar boven scrollen) lijken me al een stuk haalbaarder. Maar dan bezoek je geen wijnkasteel natuurlijk.
    Maar deze kelk laat ik aan mij passeren.

Share This Page