Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

E-rally 2017: elektrisch rijden voor Justdiggit!

This site may earn commission on affiliate links.
Status
Not open for further replies.
Een domme fout met de 30 dagen vraag....
Breek me de bek niet open! Sla mezelf nog voor de kop dat ik zo naïef ben geweest om te denken dat het om precies 30 dagen ging. Ik heb toch ervaring met de cake en de leeuw, dus ik had kunnen weten hoe flauw die vragen soms zijn. Kennelijk teveel energie gestoken in mijn vrouw overtuigen dat die kabel aan de top van de masten hing.

Verder weer een topdag, dit blijft ontzettend leuk. Bekenden gesproken, maar ook mensen als Paul van Keep en Dries die ik alleen van forumnaam ken. Dat maakt het ook erg leuk, mensen die je een beetje leert kennen omdat ze dezelfde auto rijden, wie had dat ooit gedacht. En dik tevreden met de 6e plaats op zowel de begendigheidsproef als overall! Organisatie bedankt weer en tot volgend jaar!
 
  • Like
Reactions: simonsmidt
Het was weer een mooie dag en een erg mooie route.
En wederom leuk om weer extra forumleden in real life te leren kennen.

Als onze tijd wat minder goed was....sorry we werden een beetje opgehouden bij de behendigheidsproef :(

IMG_0829.JPG
 
Last edited:
Superevent wederom!!!
Was voor ons de 4de keer en het is elke keer genieten

Wel teveel kaart deze keer, zoals Remco ook al aangaf, pfff, dat blijft voor ons de moeilijkste.

Verder vonden we het jammer dat er niet meer tijd was om de oldtimers te bekijken, had wel een half uurtje bij gemogen!

Eindlocatie en catering was super!!!

De 30 dagen valstrik heeft mijn vrouw ons voor behoed.
De masten hadden we goed, maar om jullie toch te laten smullen: ik heb met Pythagoras bewezen dat het minder dan 10 meter is, en dus het andere antwoord. Hoezo moeilijk doen als het makkelijk kan :))))

Stel die inschrijving voor 2018 maar open, zou ik zeggen!!!!
 
voor de wiskunde-nerds : het doorhangen van een kabel is een visuele voorstelling van de cosinus-hyperbolicus :confused:;)

Kettinglijn (wiskunde) - Wikipedia

(en euh... Piet Agoras heb je daar verder niet voor nodig ;) )

Toch even mijn keuze toelichten: je hebt natuurlijk volledig gelijk, maar ik dacht als een rechte lijn al niet lukt dan een parabool zeker niet. (Het stomme is echter dat ik doodleuk 20^2 + 5^2 > 20^2 heb uitgerekend (zucht, stress, zullen we maar zeggen...))
 
Nee hè, hebben we net het cakedilemma gehad en nu rollen we geruisloos door naar de kabelkraker. Ik ben zelf redelijk wiskundig onderlegd, maar volgens mij kunnen we alle stellingen hier toch wel achterwege laten hoor (sprak de man die struikelde over het 30 dagen vraagstuk en de hulp van Dries nodig had voor die eerste-letter-van-de-maand kwestie)
 
  • Like
Reactions: DriesVDHoeck
voor de wiskunde-nerds : het doorhangen van een kabel is een visuele voorstelling van de cosinus-hyperbolicus :confused:;)

Kettinglijn (wiskunde) - Wikipedia

(en euh... Piet Agoras heb je daar verder niet voor nodig ;) )
Niet alleen voor wiskunde nerds hoor, deze alpha belde maar even met zijn bèta broer want Piet zou het ant'woord nie geven, dat was me wel meteen duidelijk. Het bleef maar kort stil aan de andere kant van de lijn, toen een lachsalvo en daardoor zag ik plots het antwoord ook. De jurist in mij kon geen klacht bedenken.

Wel twee klachten toch:

"dig it" is gewoon met een (1) g,

En als je dan inderdaad de joker inzet en gaat graven hoor je gewoon dikke bonuspunten te krijgen zoals mijn navigator Ludo riep (en deed)

en zo reed ik na een geweldige dag :)) en :cool: en :D) alsnog chagrijnig naar huis ( ;) !)
 
Bij deze wil ik toch even de organisatoren bedanken die er alles aan gedaan hebben en nog gaan doen om ons een fantastische dag te bezorgen.
JE MOET HET TOCH TELKENS MAAR DOEN!
View attachment 227548
De organisatie is moe maar voldaan! Namens Daniel, Paul, Ton en mijzelf kan ik zeggen dat we het weer met enorm veel plezier hebben gedaan; voor het vierde jaar achter elkaar! Voor volgend jaar zal de opzet iets anders zijn, een datum zal volgen maar wees gerust: we'll be back!!
 
Ik zie hem graag!

- Alle maanden behalve feb hebben 30 dagen
- Elektriciteitskabel: palen staan tegen elkaar aan, palen zijn 40m hoog, kabel is 40m lang en hangt 20m boven de grond.
kabel hangt dus rechtaan beneden en weer omhoog.
- Ontbrekende letter is J. De letters zijn de eerste letters van de maanden van het jaar beginnende met juli.


Hij staat erop!

-----------------
De rest van de foto's zijn geplaatst. De foto's staan Hier E-Rally 2017
 
  • Love
Reactions: herb_k
De organisatie is moe maar voldaan! Namens Daniel, Paul, Ton en mijzelf kan ik zeggen dat we het weer met enorm veel plezier hebben gedaan; voor het vierde jaar achter elkaar! Voor volgend jaar zal de opzet iets anders zijn, een datum zal volgen maar wees gerust: we'll be back!!

volgend jaar jubileum editie: 5 jaar !

dus ja : we verwachten dat het nog specialer zal zijn dan afgelopen top-jaren !
 
Wederom leuke dag gehad. Mooi gezongen ondanks wat valse noten ;)
Aantal Belgische gasten en wat nieuwkomers gesproken die vermoedelijk volgend jaar er weer bij zijn.

Klein punt van kritiek vond ik de lunch. Wij waren er vrij laat en daardoor moesten we twee worsten broodjes met 4 personen delen. Nog bijna door een Mac Drive gereden.
 
Status
Not open for further replies.