Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

E-rally 2017: elektrisch rijden voor Justdiggit!

This site may earn commission on affiliate links.
Status
Not open for further replies.
Voor de liefhebbers van Rallies met elektrische auto's:
Voorafgaand aan de Tesla Summer Meeting wordt er een rally georganiseerd.
De start is 9 juli tussen 11:30 en 13:30. Na een rit door en rond het pittoreske Almere van ongeveer 60 km komt u uit bij de meeting. Tijdens de start wordt uw vertrektijd en acculading genoteerd en bij aankomst de tijd en resterende acculading.
Degene die de minste strafpunten, het zuinigst gereden heeft en het dichtst bij de target tijd aankomt, kan mooie prijzen winnen! Deelname is ook van dit evenement gratis.
Bij vertrek ontvangt u een controlekaart. De instructies voor de te rijden route en de opdrachten komen in de browser op uw touchscreen te staan.
Deelname is gratis, maar aanmelding wordt op prijs gesteld!
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Rick A.
Voor de liefhebbers van Rallies met elektrische auto's:
Voorafgaand aan de Tesla Summer Meeting wordt er een rally georganiseerd.
De start is 9 juli tussen 11:30 en 13:30. Na een rit door en rond het pittoreske Almere van ongeveer 60 km komt u uit bij de meeting. Tijdens de start wordt uw vertrektijd en acculading genoteerd en bij aankomst de tijd en resterende acculading.
Degene die de minste strafpunten, het zuinigst gereden heeft en het dichtst bij de target tijd aankomt, kan mooie prijzen winnen! Deelname is ook van dit evenement gratis.
Bij vertrek ontvangt u een controlekaart. De instructies voor de te rijden route en de opdrachten komen in de browser op uw touchscreen te staan.
Deelname is gratis, maar aanmelding wordt op prijs gesteld!

Wat een leuk initiatief Herbie. Wordt er ook nog gecompenseerd indien je een onzuiniger modelletje rijdt of heb je bij voorbaat al verloren ;-)
@JM indien je auto niet klaar is zullen we familie thuis laten en samen gaan, kan ik de fijne kneepjes van het rally rijden van leren?
 
@JM indien je auto niet klaar is zullen we familie thuis laten en samen gaan, kan ik de fijne kneepjes van het rally rijden van leren?
Ik heb al een date met de rest van het Zaans Genootschap, WimS en Carmody Hulskamp, al weet ik nog niet zeker of zij willen rallyen. Zo ja, dan zijn wij samen denk ik al een onverslaanbaar collectief, Herbert kan die prijs eigenlijk net zo goed alvast naar me opsturen.
Maar bedankt voor het aanbod!
 
Ik heb al een date met de rest van het Zaans Genootschap, WimS en Carmody Hulskamp, al weet ik nog niet zeker of zij willen rallyen. Zo ja, dan zijn wij samen denk ik al een onverslaanbaar collectief, Herbert kan die prijs eigenlijk net zo goed alvast naar me opsturen.
Maar bedankt voor het aanbod!
Kuch, kuch, proest...daar ging m'n koffie. Thanks! ;)
 
Ik heb al een date met de rest van het Zaans Genootschap, WimS en Carmody Hulskamp, al weet ik nog niet zeker of zij willen rallyen. Zo ja, dan zijn wij samen denk ik al een onverslaanbaar collectief, Herbert kan die prijs eigenlijk net zo goed alvast naar me opsturen.
Maar bedankt voor het aanbod!
Het "Zaans collectief" zonder Oostzaan dat staat julie mooi mannen! Met een tweede keus/plaats neem ik geen genoegen:p
 
Wat een mooie auto als thumbnail daar op de lange compilatie zeg ;)

Kan niet wachten tot volgend jaar!

Je bedoelt deze die niet in het parkeervak past? :D:p;)
Screen Shot 2017-06-14 at 00.08.11.png
 
  • Funny
  • Like
Reactions: RvdVen and S-19910
Status
Not open for further replies.