Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

E-rally 2017: elektrisch rijden voor Justdiggit!

This site may earn commission on affiliate links.
Status
Not open for further replies.
Je bedoelt deze die niet in het parkeervak past? :D:p;)
View attachment 231209
Ja die bedoel ik Olivier. Sorry, het lag niet aan mij dat hij niet in het parkeervak past, dat was bij iedereen zo. Ons bin zunig bij vd Valk Eindhoven. Stamt die parkeerplaats nog uit de tijd dat iedereen met Dafjes rond reed? :D

Bedankt voor het blurren (het feit dat je erover na denkt dat sommigen het zouden kunnen waarderen), maar zo mag ik er toch niet mee rond rijden ;)
 
  • Like
Reactions: CO2CLEAN
Ik wil niemand opjagen, maar is er al iets geweten over volgend jaar? :D

Had gisteren nog een gesprek met iemand over de E-Rally en kijk er al weer uit naar de volgende editie...
Ligt nog in de week......het bestuur moet na het zomerreces nog bij elkaar komen voor een evaluatie rond de BBQ. Maar dat het lustrum gevierd gaat worden staat vast. We keep you posted!
 
E6CCCBDB-452C-4B2E-B227-FCB58399D499.jpeg


Ander half jaar geleden hebben wij op de E-rally 2016 in Amsterdam de Rally en de Catering gekocht op de veiling. Vandaag is het zover en gaan we met ons personeel een Rally doen door Noord-Holland met gedeeltelijk elektrische autos.


E50C2D60-5EF3-400B-9FC1-C39F525C3AFF.jpeg
 
Zelfs nog geen datum voor een BBQ......en ik ben met een knie naar de haaien voorlopig uit de running.....
We zullen de koppen snel bij elkaar steken en duidelijkheid geven.

Mag ik een voorstel doen ?
In Rotterdam. Ten huize Sander; dan hoeft hij zich niet te verplaatsen.
En voor die bbq wordt het stilaan te koud; maar er moet in zone 010 wel een cateraar te vinden zijn die aan huis levert.
Zal ik eens googelen?;):cool:

Maar serieus nu : ik weet heel zeker dat ik dit maal wel de mening van een honderdtal leden vertolk als ik zeg dat wij graag mee zouden rijden in de lustrum versie !
 
  • Like
Reactions: simonsmidt and HWS
Bedoeling was om dit Ten Huize Sander te doen. We zijn echter nog maar met z'n drietjes in het organiserend comité.
Daniel, Ton en ik. Mijn vrouw kan ons met haar Surinaamse keuken wel feteren. Het is een kwestie van de drukke agenda's synchroniseren......wordt spoedig vervolgd......
 
  • Love
Reactions: S-19910
Om deze post te plaatsen kan ik uit 3-4 draadjes kiezen, maar ik ga hem toch hier neerpennen.

Gisteren tijdens onze roadtrip met Elon Bear zat ik om bepaald moment op de passagierszetel van mijn eigen tesla, terwijl Dirk aan het rijden was. Bij mijn weten misschien wel de allereerste keer dat ik daar zat.;)
Plots viel mijn oog op de BlackVue Camera en zag dat beide kabels uitgetrokken waren. Ik snapte totaal niet hoe dit kwam, maar toen ik ze weer inplugde en de camera begon te spreken, besefte ik dat het enorm lang geleden was dat ik deze stem had gehoord.
De rest van de dag heb ik me suf zitten denken door wie en wanneer. Maar ik kon niets bedenken. Deze avond de data op de kaart bekeken, en jullie kunnen het wel al raden. de laatste opnamen voor die van gisteren, dateren van 20 mei 2017.
Dus bij tesla op de E-Rally hebben ze de kabels eruit getrokken en heb ik 5 maand rond gereden met een onterecht gerust gevoel, mocht er iets gebeuren.:eek:

@ tesla, ik snap de politiek van het afzetten van de camera wel (alhoewel de voedingskabel uitrekken wel voldoende is lijkt me)
maar een verwittiging, dat dit is gebeurd zou ik ten zeerste waarderen.
Tip: laar een kaartje maken en hang het aan het stuur of kleef een opvallende sticker op de voorruit.

Wat als er in de voorbije maanden iets was gebeurd?o_O
 
//**//

Gisteren tijdens onze roadtrip met Elon Bear zat ik om bepaald moment op de passagierszetel van mijn eigen tesla, terwijl Dirk aan het rijden was. Bij mijn weten misschien wel de allereerste keer dat ik daar zat.;)
Plots viel mijn oog op de BlackVue Camera en zag dat beide kabels uitgetrokken waren. //**//
:confused:
Misschien ook een draadje los in het geheugen.
Tesla gebeurtenissen
;););)
 
Status
Not open for further replies.