Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

E-rally 2017: elektrisch rijden voor Justdiggit!

This site may earn commission on affiliate links.
Status
Not open for further replies.
Aardig wat mensen slapen in het hotel en laad dus de avond ervoor. Verder vertrekt niet iedereen tegelijk dus er is genoeg tijd om te laden..

Ik heb vorig jaar meegeholpen bij het laden. Een paar aanvullingen.

Er is een aantal deelnemers dat in de buurt van de startplaats woont en voor wie het niet nodig is om te laden. Deze komen in de ochtend aan en hebben met het laadcircus (want dat is het natuurlijk best wel) niet van doen.

Het enige echte punt van zorg is dat we hen die komen laden omdat ze op doorreis zijn voorrang geven al was het maar om de EV-Rally positief in beeld te houden. Dat is wel even alert blijven en bij elke auto die aankomt vragen of ze voor de rally komen of "gewoon" moeten laden. Die dan zo snel mogelijk aan de lader krijgen.

Verder is het een proces dat tot in de late uurtjes door gaat. Zonodig zorgt een groepje van de organisatie voor een valetservice waarbij nog wachtende auto's naar vrijgekomen plekken worden geleid.

Tenslotte is het zaak dat iedereen vol van huis gaat zodat de laadtijd niet langer is dan nodig en wordt ook niet verder geladen dan tot de benodigde afstand + een procent of 20. We zijn altijd blij als na de finish er wordt gezorgd voor het laden van de auto's die dat nodig hebben om uiteindelijk weer thuis te kunnen komen. Dat doet Tesla iedere keer weer formidabel.

Iets gerust gesteld? Wordt weer een mooie dag!
 
  • Like
Reactions: simonsmidt
Ik ben sterk aan het overwegen om me in te schrijven. Is er een beperking qua aantal deelnemers?

Ik zou (de meeste mensen :p) die hier bijdragen en lezen ook wel eens willen ontmoeten.
Volgens mij is de limiet rond de 100 deelnemers (auto's), misschien hooguit 110. Volgens mij was er vorig jaar nog wel enige ruimte. Maar twijfel niet langer Dries, het is gewoon een ontzettend leuk evenement. De sfeer, organisatie en verzorging zijn perfect, het is inderdaad leuk om anderen te spreken (er heerst totaal geen haantjes sfeer, het is gemoedelijk en gezellig) en de rally vind ik zelf echt gewoon superleuk. Er komt een soort gezond fanatisme over je, je rijdt hele leuke routes, enfin, het geeft mij een soort schoolreisjes gevoel. Ik garandeer je dat je er geen spijt van krijgt. Er hebben mensen zich op dit forum wel eens uitgelaten over de kosten, maar die zijn het dubbel waard. Sla een etentje met je vrouw over en je hebt de helft al terugverdiend.
 
Dames en heren,

Een update van de referral actie. Inmiddels zitten wij op 5 referrals, dus nog maar twee te gaan voor de powerwall voor justdiggit!

Voor deze laatste twee kan deze referral worden gebruikt: Referral | Tesla

Dank!
hoe ver staan jullie hier mee? Het is al een tijdje stil, ik veronderstel dat het doel is gehaald.;)
indien niet, er zijn nog twee dagen te gaan...
 
Inderdaad Frank, tijd voor een update:

Wij hebben ons doel bereikt! In totaal hebben wij 8 referrals binnen, waarvan 7 "confirmed", de 8ste volgt hopelijk binnenkort. Als minimaal 7 auto's ook daadwerkelijk worden uitgeleverd, dan zijn de cadeau's binnen. Dus ook de tesla powerwall in de speciale rode "founders edition", met daarop de handtekeningen van Musk, Straubel en Von Holzhausen!

Wij beraden ons nog op de wijze waarop wij de gewonnen zaken te gelde gaan maken. Wij zouden ze natuurlijk kunnen veilen tijdens de E-rally veiling, maar wij staan natuurlijk ook open voor andere ideeën! En natuurlijk mag ook alvast een bod worden gedaan! :D

Voor wie het nog niet wist; De opbrengsten komen volledig ten goede aan justdiggit.
 
Inderdaad Frank, tijd voor een update:

Wij hebben ons doel bereikt! In totaal hebben wij 8 referrals binnen, waarvan 7 "confirmed", de 8ste volgt hopelijk binnenkort. Als minimaal 7 auto's ook daadwerkelijk worden uitgeleverd, dan zijn de cadeau's binnen. Dus ook de tesla powerwall in de speciale rode "founders edition", met daarop de handtekeningen van Musk, Straubel en Von Holzhausen!

Wij beraden ons nog op de wijze waarop wij de gewonnen zaken te gelde gaan maken. Wij zouden ze natuurlijk kunnen veilen tijdens de E-rally veiling, maar wij staan natuurlijk ook open voor andere ideeën! En natuurlijk mag ook alvast een bod worden gedaan! :D

Voor wie het nog niet wist; De opbrengsten komen volledig ten goede aan justdiggit.
14 of 7 kw powerwall ?
 
I know, wordt de founders edition dan een PW2 die gevild gaat worden of is het nog een oud type PW1 ?
7 of meer referrals
Personen met zeven of meer in aanmerking komende referrals ontvangen een exclusieve rode Powerwall 2 uit de serie Founders. Deze is met de hand gesigneerd door Elon Musk, JB Straubel en Franz von Holzhausen. Deze Powerwall is een limited edition en niet bestemd voor de algemene verkoop.
 
  • Informative
Reactions: ebullio
Editie 2017 aanwezig met eigen auto. Gelijk maar voor de 19e een hotelkamer gereserveerd. Zijn er nog mensen die bij vd Valk (of alternatieve locatie in de buurt) gaan dineren op vrijdag?

je zal er niet alleen zijn.
de ervaring van vorige jaren leert dat de avond voordien een gezellige boel wordt met vele deelnemers.... naar schatting de helft !
 
  • Like
Reactions: HWS
Status
Not open for further replies.