Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

E-rally 2017: elektrisch rijden voor Justdiggit!

This site may earn commission on affiliate links.
Status
Not open for further replies.
Dames en heren,

De organisatie van de E-Rally is, zoals jullie wellicht weten, nu volop bezig om de dag te organiseren. Het aantal inschrijvingen staat inmiddels op ruim 70. Dat moet natuurlijk nog omhoog naar minstens 100, dus schrijf je snel in voor zover je dat nog niet hebt gedaan.

Ook met de sponsoring zijn wij nog volop bezig. Dat valt dit jaar helaas toch wel flink tegen. Daarom deze oproep: verbindt de naam van jouw onderneming aan de E-Rally en ondersteun daarmee Justdiggit. Wij hebben diverse sponsorpakketten beschikbaar. PM mij of stuur een e-mail naar [email protected] voor meer informatie.

Met vriendelijke groet,

Daniel Santurio
voorzitter Stichting E-Rally
 
20170403_100051-1008x756.jpg
20170403_164006-756x1008.jpg


promo-team gespot
:D
 
Frank, ik kan je posts altijd erg waarderen. Maar schildpadden met rubberen bandjes om hun poten of hun nek, dat kun je toch niet menen? Zeg alsjeblieft dat dit een paar van je geniale fotoshops zijn.
Ik kom hier reeds 27 jaar zwemmen bij die schildpadden. Je moet het niet te geloven maar ik hoef die niet te gaan zoeken, die komen naar mij op zoek. Samen zoeken we voedsel en als er wat veel glasbodemboten rondvaren , dan komen ze zich verstoppen onder mijn breed lijf. Ze weten wel wat ze moeten kiezen. Een afgebroken bandje dat even los in hun nek ligt voor de foto. Of een schroef van een motorboot in hun nek. Kom eens naar hier en oordeel daarna.;)
 
  • Informative
Reactions: S-19910
Ik kom hier reeds 27 jaar zwemmen bij die schildpadden. Je moet het niet te geloven maar ik hoef die niet te gaan zoeken, die komen naar mij op zoek. Samen zoeken we voedsel en als er wat veel glasbodemboten rondvaren , dan komen ze zich verstoppen onder mijn breed lijf. Ze weten wel wat ze moeten kiezen. Een afgebroken bandje dat even los in hun nek ligt voor de foto. Of een schroef van een motorboot in hun nek. Kom eens naar hier en oordeel daarna.;)
Nou, dat klinkt dan al iets geruststellender dan het idee dat ze met die bandjes nog om bij je weg zwemmen. Maar je kunt je misschien ook 'mijn oordeel' indenken.
 
Nog ruim twee weken jongens, en dan hebben we het kinderfeestje van Carmody ter ere van zijn verjaardag, ik kan niet wachten. Zit de rally inmiddels vol, en zo nee, hoe kan dat in hemelsnaam? Zijn de newbies op dit forum er nog niet van overtuigd hoe geweldig leuk dit evenement is? Is het dan echt zo erg dat ik de eerste prijs pak en jullie niet? Zuid5.nl is ook gewend geraakt aan tweede plaatsen en toch keren zij elk jaar terug. Dus iedereen die nog aarzelt, hup, schrijf in, hier ga je geen spijt van krijgen!
 
Status
Not open for further replies.