Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

E-rally 2017: elektrisch rijden voor Justdiggit!

This site may earn commission on affiliate links.
Status
Not open for further replies.
Nog ruim twee weken jongens, en dan hebben we het kinderfeestje van Carmody ter ere van zijn verjaardag, ik kan niet wachten. Zit de rally inmiddels vol, en zo nee, hoe kan dat in hemelsnaam? Zijn de newbies op dit forum er nog niet van overtuigd hoe geweldig leuk dit evenement is? Is het dan echt zo erg dat ik de eerste prijs pak en jullie niet? Zuid5.nl is ook gewend geraakt aan tweede plaatsen en toch keren zij elk jaar terug. Dus iedereen die nog aarzelt, hup, schrijf in, hier ga je geen spijt van krijgen!

Bedank JM71 wij gaan onze plek 47 verdedigen, wel een stuk makkelijker dan de "Joop Zoetemelk" van de e-rally. De nieuwkomers hebben vast beginnersgeluk maar dat maakt ons niet uit. Ik zie het als een olympische rally. Inderdaad een erg leuke dag voor de boeg met een beetje competitie kijk uit naar de behendigheidsproef :)
 
Na van verschillende mensen gehoord te hebben dat de E-rally zo leuk is, willen wij ook graag meedoen!

Ik kan precies wel nergens terugvinden tot wanneer het ongeveer gaat duren. Iemand die me een idee kan geven hoe laat het ongeveer gedaan is? Zodat we goed kunnen afspreken met de babysit.
 
Hangt er een beetje van af. De rally zelf is laat in de namiddag klaar. Daarna volgt diner, de veiling waarvan de opbrengst voor just digit is, en de prijsuitreiking. Uiteraard is het de bedoeling dat we allemaal flink bieden bij de veiling en zo het goede doel steunen. Maar mocht je in tijdsnood zitten kun je natuurlijk na de rally of het diner weg, al zal de organisatie het mij misschien niet in dank afnemen dat ik dat zeg. Maar aangezien ook de inschrijving van de rally zelf ook het goede doel dient zou ik deelname aan de rally alleen ook al stimuleren (toch?).
 
Na van verschillende mensen gehoord te hebben dat de E-rally zo leuk is, willen wij ook graag meedoen!

Ik kan precies wel nergens terugvinden tot wanneer het ongeveer gaat duren. Iemand die me een idee kan geven hoe laat het ongeveer gedaan is? Zodat we goed kunnen afspreken met de babysit.

De aankomst bij Tesla in Tilburg is zo ongeveer tussen 16:30 en 18:00. In Tilburg begint dan het avondprogramma, wat bestaat uit een borrel, diner, veiling en prijsuitreiking. Tesla verzorgt ondertussen ook nog factory tours voor de liefhebbers.

De ervaring leert dat rond 21:00 de meeste mensen huiswaarts keren.

Wacht overigens niet te lang met inschrijven, het aantal nog beschikbare startplaatsen is beperkt!
 
  • Informative
Reactions: Bernie298
Wij zijn normaal ook ingeschreven! Ik ben ook benieuwd!

Waar kunnen we op oefenen om beter te scoren? Ik heb iets gehoord van raadsels oplossen ofzo? En iets met een rijparcours?
Normaal zitten er inderdaad een paar raadsels in en soms een behendigheids- cq. snelheidsparcours. Maar dat zijn kleine onderdelen, het gaat vooral om de verschillende vormen van navigeren (bol-pijl, o.b.v. foto's enzovoort). Geloof me, je ziet het vanzelf wel en het gaat echt niet om het resultaat, al worden de meesten bloedfanatiek op een leuke manier. Sluit me volledig aan bij het commentaar van Billy, het is heel gezellig, perfect georganiseerd en de rally is gewoon erg leuk.
 
@STLL , om wat te oefenen...
Raadsel 1 (van vorig jaar)
Als je een perfect ronde cake in 8 gelijke stukken wil snijden, hoeveel snijbewegingen moet je dan minimaal maken?
Antwoord A: 4 / Antwoord B: 3

Volgens mij hadden alle Belgen dit fout, een Hollandse cake is niet hetzelfde als een Belgische cake, blijkbaar:confused::D
Als Hollandse bijrijder van de laatste editie kan ik mij ook nog steeds niet vinden in de geboden uitleg hoe de organisatie meent een cake aan te snijden. Deze kwestie zit mij ook nog steeds erg hoog!
 
Status
Not open for further replies.