Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

E-rally 2017: elektrisch rijden voor Justdiggit!

This site may earn commission on affiliate links.
Status
Not open for further replies.
Jawel hoor, kost alleen wat extra...
Kan het niet vinden eigenlijk op de site, zie ook op het aanmeldformulier geen meerprijs. Heb je enig idee hoeveel dat extra zou kosten?

Op zich snap ik het wel, want ik maak dan natuurlijk eigenlijk reclame voor het bedrijf waar ik werkzaam ben ipv de sponsoren van de E-rally. Alleen gezien het niet mijn eigen bedrijf is, kan ik het verder ook niet aftrekken van de belasting of iets dergelijks, dus dat is wel jammer :)
 
In dat geval zou ik het declareren bij je werkgever. Wat een exposure!
Als alternatief kan je werkgever natuurlijk een super platinum sponsor pakket afnemen, dan sla je alle vliegen in één klap :) Probleem opgelost.


Kan het niet vinden eigenlijk op de site, zie ook op het aanmeldformulier geen meerprijs. Heb je enig idee hoeveel dat extra zou kosten?

Op zich snap ik het wel, want ik maak dan natuurlijk eigenlijk reclame voor het bedrijf waar ik werkzaam ben ipv de sponsoren van de E-rally. Alleen gezien het niet mijn eigen bedrijf is, kan ik het verder ook niet aftrekken van de belasting of iets dergelijks, dus dat is wel jammer :)
 
Kan het niet vinden eigenlijk op de site, zie ook op het aanmeldformulier geen meerprijs. Heb je enig idee hoeveel dat extra zou kosten?

Op zich snap ik het wel, want ik maak dan natuurlijk eigenlijk reclame voor het bedrijf waar ik werkzaam ben ipv de sponsoren van de E-rally. Alleen gezien het niet mijn eigen bedrijf is, kan ik het verder ook niet aftrekken van de belasting of iets dergelijks, dus dat is wel jammer :)

Stichting E-rally - Promotie elektrisch vervoer - we support Justdiggit.org with almost 145.000 euro's!
  • Eventueel aanwezige reclame op de auto, anders dan de verplichte reclame van de organisatie, dient te worden gemeld aan en overlegd met de organisatie. Deze kan er toe besluiten dat deze reclame dient te worden verwijderd of deugdelijk moet worden bedekt. Indien dit niet wordt gedaan mag de organisatie de equipe weigeren.
Heb zelf ook "beetje" reclame op mijn X namelijk, dus dacht zal eens zoeken, vond dit, zal het ff melden bij de organisatie, eerst definitief 20 mei vrijmaken in de agenda...
 
Dit wordt mijn eerste e-rally en ik vraag me af of het lukt om bij het vertrek uit Eindhoven ruim 100 auto's bij te laden. Of trekt Tesla een een dozijn extra Suc's uit de grond?

ik er nu 3 edities achter de rug en de organisatie slaagde daar telkens perfect in om dit te regelen en te coördineren.
Mijn eerste editie heb ik zelfs mee gedaan met een 60 zonder de SuC optie geactiveerd.;)
 
Op korte termijn zullen de E-rally flyers weer verschijnen bij de Tesla Servicecenters. Maar enige promotie bij andere Tesla rijders mag natuurlijk ook tijdens het Superchargen bijvoorbeeld.
Overigens de Stichting E-rally is ter promotie van elektrisch vervoer en niet specifiek promotie van Tesla. Dus indien mogelijk zouden we best wat meer andere EV's aan de start en finishlijn willen zien verschijnen. We zijn in ieder geval druk doende om te kijken of de Storm Ebike wellicht aanwezig kan zijn van onze Nederlandse Helden uit Eindhoven (STORM Eindhoven)
Tips voor sponsering graag via PM even bij mij melden!

Alvast dank
 
Inmiddels zitten wij op vier bevestigde referrals. Nog drie meer en wij hebben de tesla powerwall voor Justdiggit. Daarvoor kan de volgende code worden gebruikt: http://ts.la/daniel1858

Speciaal voor Hendrik: dit is wel de ultieme reden om jouw S in te ruilen voor een nieuwe X!
Hahaha, helaas ben geen advocaato_O, ik rij nog ff een jaartje door al gun ik m JustDiggIt van harte.
 
  • Funny
Reactions: PaulW5 and S-19910
Status
Not open for further replies.