Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

E-rally 2017: elektrisch rijden voor Justdiggit!

This site may earn commission on affiliate links.
Status
Not open for further replies.
Wow, ik had Eventbrite alvast open gezet zodat Daniel en Sander een test zouden kunnen doen om te kijken of alles in orde is. Er zijn nu al zes mensen geregistreerd :) Bij deze de vraag aan deze beta-testers: zaten er nog fouten / onvolkomenheden bij de inschrijving?
 
Deze week zijn inderdaad alle hindernissen genomen en afspraken gemaakt met Van der Valk en de finish locatie. Bij Van der Valk hebben we exclusief de skybar op de bovenste verdiepingen kunnen afhuren. Hier wordt een walking dinner geserveerd voor de gasten die zich daarvoor aanmelden. De 2 verdiepingen daaronder zijn tevens voor ons geblocked voor wat betreft de kamers. Het belooft deze editie een knaller te worden! Voor de belgen onder ons: een groot deel van de route zal op jullie grondgebied gereden gaan worden dus verwachten we een hoop inschrijvingen van onze zuidervrienden :D
 
  • Like
Reactions: HWS
Was mij niet duidelijk waarom ik bepaalde gegevens meerdere keren moest invullen. Heb dat braaf gedaan, maar voelde als onnodig. (mn als het ging om bedrijfsgegevens) - en invullen naam etc.. Indien dit noodzakelijk is zou ik duidelijk maken wat het doel is en de mogelijkheid van kopiëren ("Alleen als het afwijkt van..." ) opnemen.
15 minuten is inderdaad wat krap - maar dat heeft met bovenstaande te maken.

Pas aan het eind wordt duidelijk dat je direct moet betalen - boter bij de vis - prima, zou het ook zo doen. Maar had geen identifier in de buurt, dus heb alles s'avonds nog eens zitten intikken.. Wellicht kan dat aan het begin al verteld worden of zoiets. En als je ook PayPal (ex. Musk overigens) kan toevoegen wordt het nog makkelijker.
 
Er was veel in te vullen, kreeg het maar net binnen de tijd rond;)
Dank voor jullie reacties :p Ik heb de tijd naar 30 minuten verzet.

Bij het tweede ticket is het mogelijk om de gegevens over te nemen van een ticket daarvoor, dat bespaart werk:
Schermafbeelding 2017-12-20 om 13.17.19.png

Dank zij jullie feedback mogen ontdekken dat er op twee plaatsen nog '2017' stond.

Pas aan het eind wordt duidelijk dat je direct moet betalen - boter bij de vis - prima, zou het ook zo doen. Maar had geen identifier in de buurt, dus heb alles s'avonds nog eens zitten intikken.. Wellicht kan dat aan het begin al verteld worden of zoiets. En als je ook PayPal (ex. Musk overigens) kan toevoegen wordt het nog makkelijker.
Dank Egbert, aangepast:
Schermafbeelding 2017-12-20 om 13.24.12.png

Behalve op factuur achteraf betalen hebben we alle beschikbare betalingsmiddelen van Eventbrite ingezet. Het is zelfs mogelijk om een SEPA eenmalige incasso te gebruiken.
 
Status
Not open for further replies.