Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

E-Rally 2018: de lustrum editie!

This site may earn commission on affiliate links.
Status
Not open for further replies.
Graag wil de organisatie en vooral Sander in het bijzonder bedanken. Zonder hem had ik niet mee kunnen doen.

Ik was de gelukkige die dus van Tesla een Model X mocht lenen. Mijn eigen auto wordt volgende week pas uitgeleverd.
De E-rally een week verzetten was ingewikkelder voor Sander dus werd het een loaner.
We hebben leuke gesprekken gevoerd op de vrijdagavond en ook zaterdag enorm genoten van de rit en de gesprekken voor en na de rally.
En nog wat extra sponsering gedaan.

Kortop een geslaagd weekend voor ons.
helaas moet ik vandaag de loaner weer terug brengen, maar ik vrees voor Tesla dat ik niet in 1 rechte lijn naar Amsterdam rijd ;)

Ow en mochten er mensen zijn die echt geen idee hadden wat snooker nu werkelijk is je kunt mij vinden op facebook onder Snookercoaching.nl
 
Beste e-rally veiling item ooit...een kartonnen doos met een intrinsieke waarde van 10 eurocent gaat voor 150 euro naar John T. :D
Schijnt een verhaal aan vast te zitten ;)
20180602_094238.jpg
20180602_184735.jpg
20180602_185253.jpg

Het ging enkel om de doos, zonder Elon Bear natuurlijk. De enige echte doos waarmee hij terug naar huis is gekomen vanuit Italië :)
 
View attachment 306084 View attachment 306085 View attachment 306086
Het ging enkel om de doos, zonder Elon Bear natuurlijk. De enige echte doos waarmee hij terug naar huis is gekomen vanuit Italië :)
Ik dacht toch dat ik niets aan duidelijkheid te wensen over liet over dit te veilen item..........iedereen die @Xfrank ook maar een klein beetje kent weet dat hij EB zelf nooit zou verkopen. Nog voor geen € 1500,-..........
Overigens schoot deze ludieke veilingactie zijn doel volledig voorbij :p
 
Ik heb nog met de heren van Rally & Meer gesproken.
Volgens hen waren er 5 ridders. Omdat or door 5 personen 4 gezegd is.
Echter klopt dat antwoord niet, want er is ook door een aantal 5 gezegd. En schurken mogen alleen maar liegen. En als er 5 ridders waren, liegen ze dus niet.
Conclusie antwoord is 0. Ze liegen allemaal.

En dat schip..... Voor de mensen die vorig jaar aan de Tesland Summer Rally meegedaan hebben. Die wisten hem vast wel. We hadden dezelfde vraag er inzitten))

Hmmmm, de uitleg snap ik nog niet helemaal. Nevermind de lol die we hierom hebben is er niet minder om.
En het schip was zeker een herkenbare, ik dacht nog de hand van de hoofdsponsor hier in terug te zien.
Maar als schipperszoon was deze een inkoppertje.

Wat wel zeker is dat we een geweldige dag hebben gehad. Grote dank aan de organisatie, die het dit jaar weer top georganiseerd heeft.
Op naar volgend jaar en nu nog even nagenieten.
 
  • Like
Reactions: is3 and herb_k
dank aan de organisatie voor wederom een gezellige en leuke rally.
Hoewel we bijna een " rijdende rechter " nodig hadden tijdens de kaartlees trajecten, zijn we toch weer als een team geëindigd :)
We zijn nog wel nieuwsgierig naar de uiteindelijke uitslag... op de vorig pagina kan ik de kleine foto niet lezen.
Ik denk dat we op plaats 184 van de 84 zijn geëindigd maar meedoen is belangrijker dan winnen. Ik kan de lijst altijd nog ondersteboven houden om toch nog al eerste genoemd te worden :p

Volgend jaar doen we weer mee.
 
  • Like
Reactions: is3
Gebakken lucht verkoop ik al jaren, de scheet in de fles is nieuw voor mij...zal eens proberen of ik JohnT volgend jaar zo gek kan krijgen o_O

De doos komt wat mij betreft volgende jaar weer op de veiling... waarbij ik m in dat geval van een daadwerkelijke (maar wederom geheime) inhoud zal voorzien, incl het verzoek om de doos het jaar daarop weer aan te laten bieden door de koper.. incl. een nieuwe inhoud (en evt achterlating van de eerder toegevoegde inhoud)... en ... aangezien ik dan de enige ben die weet wat de waarde daarvan is zou men mij zeker in de gaten moeten houden bij de bieding :)

Het zou mooi zijn indien dan na jaren de mystery box idd 1500 Euro of meer gaat opleveren... wie weet....

Overigens genoten van een hele mooie dag, allemaal mogelijk gemaakt door de organisatie en de ondersteuning. Ik lees dat er al een datum voor volgend jaar geprikt is, dus laten we dan allemaal samen weer een mooie dag beleven, waarbij we net als de voorgaande edities kunnen laten zien dat de dag eerder om is dan dat de accu leeg is, en waarbij we met een donatie en bekendheid het goede werk van Justdiggit ondersteunen!
 
Last edited:
  • Like
Reactions: S-19910 and jm71
Dank jullie allen voor jullie deelname! En uiteraard ook alle dank voor onze hoofdsponsor Tesland en alle overige sponsoren! Ook wij vonden het een zeer geslaagde editie! Wij hebben veel blije gezichten gezien, het weer was redelijk, de opbrengst van de veiling grandioos! Al met al hebben wij een opbrengst gerealiseerd van € 25.000,- voor Justdiggit!

Zoals jullie weten is de organisatie in handen van de Stichting E-rally. Wij - het bestuur - zouden ook de volgende editie willen organiseren. Zaterdag 25 mei 2019 zal de zesde editie van de E-rally plaatsvinden! [nu stop ik met het gebruik van uitroeptekens :p]

Wij gaan zeer binnenkort van start met de voorbereidingen van deze zesde editie. Gisteren hebben wij al de nodige goede suggesties gekregen voor (de sponsoring van) deze editie. Mocht je nog goede ideeën hebben, dan horen wij deze graag. Meer hierover in de zeer binnenkort te verschijnen laatste nieuwsbrief over de afgelopen editie.

Nogmaals dank namens de Stichting E-rally! [toch nog een uitroepteken :D]
 
Status
Not open for further replies.