Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

E Rally 2019: Editie nummer 6!

This site may earn commission on affiliate links.
Als we het toch over het aantal tankstations LANGS DE ROUTE hebben: langs de route betekent in de richting die je rijdt, dan tel je dus niet de stations die aan de linkerkant staan.:rolleyes: Dan komen we op 5...

Altijd fijn, dit soort niet sluitende vragen die op meerdere manieren te interpreteren zijn. Ik denk dat we gewoon heel erg fanatiek zijn Simon. Ik had er namelijk 9 geteld en heb dus alles meegeteld wat links/rechts lag langs de bereden weg, danwel heel eenvoudig bereikbaar vanaf die weg. Het is maar net hoe je het interpreteert. Ik kan me de tunnel/brug opdracht nog herinneren van ik meen 2018. Beetje dezelfde discussie :D

Desalniettemin was het een geweldige dag weer en blijf je altijd weer van die überenthousiastelingen houden zoals wij :) Dit jaar 12e geworden, nog nooit zo slecht, haha!
 
Altijd fijn, dit soort niet sluitende vragen die op meerdere manieren te interpreteren zijn. Ik denk dat we gewoon heel erg fanatiek zijn Simon. Ik had er namelijk 9 geteld en heb dus alles meegeteld wat links/rechts lag langs de bereden weg, danwel heel eenvoudig bereikbaar vanaf die weg. Het is maar net hoe je het interpreteert. Ik kan me de tunnel/brug opdracht nog herinneren van ik meen 2018. Beetje dezelfde discussie :D

Desalniettemin was het een geweldige dag weer en blijf je altijd weer van die überenthousiastelingen houden zoals wij :) Dit jaar 12e geworden, nog nooit zo slecht, haha!

Ik zie in de discussies over de opdrachten net een bewijs dat de erally nog steeds springlevend is.

Hopelijk zien de organisatoren dat ook zo, en geeft ze dat de nodige energie om volgend jaar opnieuw een Erally te organiseren.
 
Hé organisatie, denken jullie wel aan het milieu? Jullie zijn iets vergeten in Eindhoven:
 

Attachments

  • 377D2683-0ACA-4F02-9603-028699ED5FF4.jpeg
    377D2683-0ACA-4F02-9603-028699ED5FF4.jpeg
    744.2 KB · Views: 65
De eerste letter hangt ook nog om de hoek in Eindhoven... Die heb ik trouwens volledig gemist tijdens de rally...

Toch nogmaals bedankt voor de leuke en gezellige rally. Als ik 1 puntje van kritiek mag uiten dan is dat ik het fijn zou vinden als volgend jaar de rally weer door Rally en Meer wordt uitgezet. :)
 
  • Helpful
Reactions: Xfrank
Leuk! Goed bezig. Het zijn mooie foto's geworden en ik snap (als partner van een professioneel fotograaf) heel goed dat men deze foto's niet mag downloaden. Wellicht goed om je watermerk prominenter te maken. En kun je aangeven op welke wijze mensen wel gebruik mogen maken van de foto's? Tegen betaling of naamsvermelding of .... ?

Bedankt Ik zal eens kijken naar de genoemde opties. Qua gebruik ben ik niet heel moeilijk maar moet dat ook nog een keer oppakken. (Een van de foto's van vorig jaar was dit jaar gebruikt op de flyer die ook nog ter plekke hing).
 
De eerste letter hangt ook nog om de hoek in Eindhoven... Die heb ik trouwens volledig gemist tijdens de rally...

Toch nogmaals bedankt voor de leuke en gezellige rally. Als ik 1 puntje van kritiek mag uiten dan is dat ik het fijn zou vinden als volgend jaar de rally weer door Rally en Meer wordt uitgezet. :)

Ha, deze letter is ook weer 'stof voor discussie', denk ik. ;)
De "even nummer"-route moest deze letter 3 maal zien, want daar stond in het routeboek zowel op het einde van de voormiddag, als het begin van de namiddag, Vandervalk als routepunt aangegeven. En bijgevolg kwamen de 'even nummers' drie maal voorbij de letter.:p

De 'oneven'-route was iets anders, zij kwamen aan het eind van de voormiddag niet bij VDV; en ook het namiddag programma startte niet bij Vdv, maar aan het einde van de uitrit. Bijgevolg kwamen de 'oneven nummers' maar 1 maal voorbij deze letter ('s ochtends).:cool:

Maar als je die letter niet opgemerkt had, maakt het allemaal niet uit...:D:D
 
  • Funny
Reactions: job-lek
Ha, deze letter is ook weer 'stof voor discussie', denk ik. ;)
De "even nummer"-route moest deze letter 3 maal zien, want daar stond in het routeboek zowel op het einde van de voormiddag, als het begin van de namiddag, Vandervalk als routepunt aangegeven. En bijgevolg kwamen de 'even nummers' drie maal voorbij de letter.:p

De 'oneven'-route was iets anders, zij kwamen aan het eind van de voormiddag niet bij VDV; en ook het namiddag programma startte niet bij Vdv, maar aan het einde van de uitrit. Bijgevolg kwamen de 'oneven nummers' maar 1 maal voorbij deze letter ('s ochtends).:cool:

Maar als je die letter niet opgemerkt had, maakt het allemaal niet uit...:D:D

Wij hadden een oneven nummer, maar omdat er maar liefst 3 auto’s voor de stoplicht voor rechtsaf stonden, waar wij linksaf moesten, was het onmogelijk om het te zien. Letter ging erg laag en ook nog aan de rechterkant van die auto’s. Zagen het pas na afloop, helaas. Ook op camerabeelden van de auto was het niet te zien, erg jammer. Volgend jaar beter wat hoger ophangen, dan hebben de deelnemers geen last van auto’s die ervoor staan.
 
Haaa het klinkt als een geslaagde dag zeg al hingen letters misschien niet overaal goed :p.

Helaas heb ik toch niet mee gekund, ik had mijn auto in service vanaf woensdag en was niet zeker dat ik het voor zaterdag terug kreeg, dus geen risico genomen (al had ik wel een S te leen maar goed, ik miste mijn auto veel te veel). Volgend keer hoop ik wel mee te doen :-D! Doen jullie ook een keer iets op een circuit? Lijkt me ook hartstikke leuk om eens te proberen (al weet ik niet of dat mag met een lease auto).