Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

E Rally 2019: Editie nummer 6!

This site may earn commission on affiliate links.

is3

Sander Verschuur
Nov 15, 2013
2,190
1,534
Rotterdam
3 maanden na de lustrum editie is het zover! Vanaf vandaag hebben we een nieuwe website dankzij onze nieuwe sponsor Intermix. Bezoek onze nieuwe site www.e-rally.nl en schrijf je direct in voor editie 2019. De afgelopen 3 maanden hebben wij als organisatie reeds start- en finishlocatie alweer vast gelegd en zijn we bezig een nieuwe route uit te zetten. Het beloofd een totaal ander evenement te worden dan andere jaren mede gezien het feit dat we de aankomende editie veel meer nieuwe EV rijders, in nieuwe volledige elektrische auto's, mogen verwelkomen.
Een verzoek aan onze moderator @widodh om dit draadje sticky te maken en de lustrum editie ' door te laten zakken'.
Voor nu vooral het advies: bezoek onze nieuwe site en verzeker jezelf van een startnummer!

Namens de organisatie:

Ton Van Boven
Daniël Santurio González
Sander Verschuur
 
Super leuk! En mooie Site!
Zie ik daar nog een nieuwe sponsor? Delfin!

Ik heb me al weer ingeschreven. Het is altijd een genot om mee te rijden (ennnnuuuu af en toe wat te winnen)
Welkom Martijn! Je bent scherp! Met onze nieuwe sponsor Delfin met hun unieke tool de Delfin Connector gaan we de E-rally qua exposure via social media naar stage 2.0 brengen!
 
  • Like
Reactions: PaulW5
3 maanden na de lustrum editie is het zover! Vanaf vandaag hebben we een nieuwe website dankzij onze nieuwe sponsor Intermix. Bezoek onze nieuwe site www.e-rally.nl en schrijf je direct in voor editie 2019. De afgelopen 3 maanden hebben wij als organisatie reeds start- en finishlocatie alweer vast gelegd en zijn we bezig een nieuwe route uit te zetten. Het beloofd een totaal ander evenement te worden dan andere jaren mede gezien het feit dat we de aankomende editie veel meer nieuwe EV rijders, in nieuwe volledige elektrische auto's, mogen verwelkomen.
Een verzoek aan onze moderator @widodh om dit draadje sticky te maken en de lustrum editie ' door te laten zakken'.
Voor nu vooral het advies: bezoek onze nieuwe site en verzeker jezelf van een startnummer!

Namens de organisatie:

Ton Van Boven
Daniël Santurio González
Sander Verschuur
Wat is de start locatie in 2019 ?