Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Early Access Program

This site may earn commission on affiliate links.
zie het als beta-testen van software/functionaliteiten. Heb je geen echte affiniteit met (doel)gericht testen van software, zou ik zelf zeggen: niet aan deelnemen. Als software QA consultant zie ik er wel concrete mogelijkheden in, testaanpak van diverse functionaliteiten heb ik bijna klaar liggen :p (aanmelding van woensdag op donderdag (afgelopen nacht) ontvangen en bevestigd
 
  • Informative
Reactions: Drikus
Er zijn twee soorten EAP, zo lijkt het. Eerder kon je via referral EAP krijgen, dit is het zelfde als er nu is voor mensen die voordat de lage prijzen begin dit jaar er waren FSD hadden gekocht. Je krijgt dan iets eerder de mogelijkheid om nieuwe firmware te installeren. Daarnaast zijn er mensen die op uitnodiging van Tesla deelnemen. Zij krijgen firmware te testen voordat deze beschikbaar komen voor de rest.
 
Een jaar geleden mij geprobeerd aan te melden. Toen als verzoek. Toen was het antwoord, momenteel hebben we geen EAP programma voor de EU.

Toen kwam Elon Musk met de mooie FSD discount. FSD kopers van het eerste uur was beloofd hen toegang te geven tot het EAP programma. Toen ook weer Tesla gecontact dat ik hier dan wel gebruik van wilde maken. Helaas was dat ook enkel voor de US.

Dit lezende lijkt het erop dat er nu wel een EAP programma voor de EU is. Maar weer eens proberen aan te melden dan.
 
Waar meld je je dan aan? :)

Alle mogelijke kanalen :)

Customer service email + chat, de andere kanalen werken niet meer. Reactie tot nu toe is nog steeds hetzelfde als de vorige keer EAP is closed en op uitnodiging. De onzin die Elon op Twitter deelt is enkel dat FSD owners ongeacht wanneer FSD is aangekocht *priority* krijgen in de uitrol. Dat is niet hetzelfde als EAP.