TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC

Early Access Program

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by Drikus, Sep 12, 2019 at 6:54 AM.

1. Drikus

Drikus Member

Wat ik me afvroeg: hoe veel eerder heb je een nieuwe update met het Early Acces Program en hoe veel bugs zitten er nog in een EA-update? Heeft het zin om me daar voor aan te melden?

Bedankt voor jullie hulp.

2. Danny1410

Danny1410 Member

Volgens mij kun je er niet zomaar voor aanmelden.. of heb je FSD? Die komen binnenkort meen standaard in het EAP

3. NielsT

NielsT Member

zie het als beta-testen van software/functionaliteiten. Heb je geen echte affiniteit met (doel)gericht testen van software, zou ik zelf zeggen: niet aan deelnemen. Als software QA consultant zie ik er wel concrete mogelijkheden in, testaanpak van diverse functionaliteiten heb ik bijna klaar liggen :p (aanmelding van woensdag op donderdag (afgelopen nacht) ontvangen en bevestigd

• Informative x 1
  4. jww1966

jww1966 Member

Er zijn twee soorten EAP, zo lijkt het. Eerder kon je via referral EAP krijgen, dit is het zelfde als er nu is voor mensen die voordat de lage prijzen begin dit jaar er waren FSD hadden gekocht. Je krijgt dan iets eerder de mogelijkheid om nieuwe firmware te installeren. Daarnaast zijn er mensen die op uitnodiging van Tesla deelnemen. Zij krijgen firmware te testen voordat deze beschikbaar komen voor de rest.

• Informative x 1
    • Like x 1
  5. Drikus

Drikus Member

Op mijn in juni van dit jaar geleverde Model S zit inderdaad FSD. Vanmorgen vond ik in mijn mailbox de uitnodiging voor EAP. Vandaar mijn vragen.

6. pvkeep

pvkeep Paul van Keep

Mag je dat wel zeggen op het forum?

• Funny x 1
  7. NielsT

NielsT Member

Ik ontsluit geen informatie over de software, alleen dat ik mee doe.

Share This Page

• About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.
  • Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC