Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
  • The final cut of the 9th episode of the Tesla Motors Club Podcast, featuring Balazs Biro, of the prominent Hungarian EV channel Villanyautósok, is now available. You can watch it now on YouTube or listen to it on all major podcast networks.

Een gezond & gelukkig 2016!

Ten eerste wens ik iedereen een heel gezond en gelukkig 2016 met 366 fantastische dagen.

En daar bovenop wens ik iedereen nog 3 specifieke Tesla gelukjes toe:

1. Een hele mooie model ≡ (onthulling).
  2. Een 100kWh battery pack.
  3. Een merry X-mas (dat is een X onder de kerstboom). Geldt ook voor 2015 trouwens.

Hebben jullie ook een top 3 aan Tesla gelukjes voor 2016?

Maarten

Active Member
Nov 2, 2013
3,530
6,684
Hilversum
Toch véél te stil op dit draadje Tesla heren en dames!
Hierbij onze welgemeende wensen aan alle forum-leden in binnen- en buitenland:

Attachments

• Merry Xmas en Happy & Healthy 2016.jpg
    Merry Xmas en Happy & Healthy 2016.jpg
    107.7 KB · Views: 65

ErnstT

Active Member
Apr 30, 2014
1,830
898
amsterdam
Merry Christmas to all!

het is hier natuurlijk zo stil omdat ik aanneem dat de forumleden nog niet beschikken over AutoChef thuis en nu nog hun kruiden staan te hakken, stoofpeertjes schillen en wat dies meer zij. Situatie ter plekke is dat de rijsttafel voorbereiding voor 2e klaar is, en morgen alleen nog het ribstuk grillen op de.... Weber.

Een waarlijk unieke kerst!

Oef... Voila...

De kalkoen is gepakt en zit momenteel in de oven... :tongue:

Ik wens aan jullie allen een Goeie Kerst en een Gezond en Gelukkig Nieuwjaar toe, dat het beter moge worden dan het oude.

Klinkt cliché, maar diegene die het weten beseffen wel dat het uit de grond van mijn hart zéér gemeend is.

Ik hef het glas op jullie Gezondheid !! Santé !!

Xavier

Ten eerste wens ook ik iedereen een heel gezond en gelukkig 2016 met 366 fantastische dagen.
En ik wens ook iedereen 3 specifieke Tesla-gelukjes toe:
:biggrin:
1) voor alle MS-en een accupack van 120kWh
2) onthulling van Tesla van de opvolger van de Roadster, inclusief prijzen en configuraties...
3) een aanvulling op de fabrieksgarantie van Tesla van 4 jaar op alles, zonder kilometerbeperking.

Natuurlijk ook van hier uit fijne feestdagen en een goed 2016.

Mijn Hongaarse vrouw heeft de traditie van daar meegenomen.

Drie dagen bezig in de keuken.

IMG_0760.jpg
IMG_0764.jpg
IMG_0402.jpg

Eerste dag bezig geweest met gevulde koolrolletjes (töltött káposzta), staat op elke tafel in Hongarije, maar een gigaklus om te maken

Tweede dag soort van strudel (Bejgli), gevuld met walnoten en maanzaad.

IMG_0789.jpg

Derde dag grote pan soep.

Honger zullen we niet lang hebben.

Groetjes ook van Emma en Hannah, bij een aantal van jullie wel bekend van E-Rally en Roadtrips)

IMG_0177.jpg

Wow ziet er goed uit Hans! Ik liet de foto's aan mijn vrouw zien, en haar eerste reactie was: 'wat een mooie kinderen!'. En haar tweede reactie was '3 dagen in de keuken!?'.
Jij hebt het goed voor elkaar, zoveel is wel duidelijk :-D
Geniet ervan!!!

Ik zie ineens een nieuwe cateraar voor de volgende eRally :)

Fijne dagen, gezondheid en geluk gewenst voor 2016!

Wim S.

Banned
Apr 11, 2013
5,648
6,176
NL
Hmm, mijn vrouw is de dag voor kerst op t vliegtuig gestapt naar New York. Niks 3 dagen in de keuken:eek:. Heb mijzelf dan maar uitgenodigd bij mijn broer in Stockholm, leuk ritje....:rolleyes:. Diner was daar prima. Heb alleen nu een lekke band lijkt t. Morgen toch die ANWB nog maar eens bellen.
Fijne feestdagen allemaal!
Ik denk dat ik op dit soort lange reizen een reservewiel plus band mee zou nemen. Tesla repatrieert je gratis tot 100 km van een SeC. Daarbuiten gaat de teller heel hard oplopen. Een wiel kan in iedere plaats door een lokale garage worden vervangen.

Ik denk dat ik op dit soort lange reizen een reservewiel plus band mee zou nemen. Tesla repatrieert je gratis tot 100 km van een SeC. Daarbuiten gaat de teller heel hard oplopen. Een wiel kan in iedere plaats door een lokale garage worden vervangen.
En als je een stevige schaarkrik meeneemt, een spiegeltje en een zaklamp dan kun je die onderweg zelf verwisselen...

Products we're discussing on TMC...

About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.

Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC