Ik merk dat ik met mijn S85 van 6-2014 nooit boven de 13A kan laden. Behalve bij de Supercharger.
Ik heb bij SeC Amsterdam de vraag gesteld, ik had haast en had toch een afspraak staan voor garantie op pano-dak. Kort antwoord, "bekend probleem, gaan we fiksen als we het dak gaan vervangen"....
Iemand er mee bekend wat dit is?
Toevallig was ik vandaag noodgedwongen bij Zurich (Aflsuitdijk, niet CH). Daar staat een mooie lader, zowel ChaDemo als Mennekes.
Maar dit was voor het eerst dat ik 3fase 32A bij een openbare paal ter beschikking had, en dat wil bij mij ook niet boven de 13A uitkomen.
Als ik het goed begrijp blijf ik tot 16A beperkt omdat mijn MS een Single Charger uitvoering is? Want max 11kW?
Vraag 2: De laadpaal bij Zurich gaf 22kW aan aan de Mennekes zijde, maar 62kW aan ChaDemo zijde. Als ik het goed begrijp is ChaDemo DC, zijn er nou veel mensen die de ChaDemo adapter hebben aangeschaft hier? Want het is natuurlijk duur, maar als ik (remember: single charger uitvoering) met 62kW DC kan laden, is dat bijvoorbeeld bij FastNed natuurlijk debiel duur, maar het is me wel wat waard, tijd is natuurlijk ook geld.
Ik zat vandaag echt te klooien op de terugweg uit Harlingen omdat de parkeerservice niet mijn auto had opgeladen. Eerst Zurich, dan door naar SC Amsterdam om hinkend naar huis te komen. Dan word je toch wel met je neus op de beperkingen gedrukt. 62kW bij FastNed is natuurlijk goed te doen om dan max een half uur bij de benzinepomp te vertoeven.
Ik heb bij SeC Amsterdam de vraag gesteld, ik had haast en had toch een afspraak staan voor garantie op pano-dak. Kort antwoord, "bekend probleem, gaan we fiksen als we het dak gaan vervangen"....
Iemand er mee bekend wat dit is?
Toevallig was ik vandaag noodgedwongen bij Zurich (Aflsuitdijk, niet CH). Daar staat een mooie lader, zowel ChaDemo als Mennekes.
Maar dit was voor het eerst dat ik 3fase 32A bij een openbare paal ter beschikking had, en dat wil bij mij ook niet boven de 13A uitkomen.
Als ik het goed begrijp blijf ik tot 16A beperkt omdat mijn MS een Single Charger uitvoering is? Want max 11kW?
Vraag 2: De laadpaal bij Zurich gaf 22kW aan aan de Mennekes zijde, maar 62kW aan ChaDemo zijde. Als ik het goed begrijp is ChaDemo DC, zijn er nou veel mensen die de ChaDemo adapter hebben aangeschaft hier? Want het is natuurlijk duur, maar als ik (remember: single charger uitvoering) met 62kW DC kan laden, is dat bijvoorbeeld bij FastNed natuurlijk debiel duur, maar het is me wel wat waard, tijd is natuurlijk ook geld.
Ik zat vandaag echt te klooien op de terugweg uit Harlingen omdat de parkeerservice niet mijn auto had opgeladen. Eerst Zurich, dan door naar SC Amsterdam om hinkend naar huis te komen. Dan word je toch wel met je neus op de beperkingen gedrukt. 62kW bij FastNed is natuurlijk goed te doen om dan max een half uur bij de benzinepomp te vertoeven.