TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC
Start a Discussionhttps://teslamotorsclub.com/tmc/tags/

Een passende bench achterin de S

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by Paul Amstelveen, Apr 28, 2017.

1. Paul Amstelveen

Beste forumleden. Binnenkort zal ons gezin verder worden aangevuld met een Labrador. In het begin nog een puppy, maar ze zal al snel uitgroeien tot een hond van een behoorlijk formaat.

De uitdaging is, om voor mn Model S een passende bench te vinden. Ik ben op zoek naar een bench waarbij de hond zich nog kan omdraaine en het liefst ook nog even rechtop kan zitten.

Zijn er misschien mensen die hier ervaring mee hebben? En wellicht een bepaalde bench kunnen aanbevelen?

Ik ben erg benieuwd.

2. Maarten

Maarten Active Member

Hey Paul, dat is toch een simpele (zodra de hond groot genoeg is)?.
    Daarvoor heeft Elon een briljante oplossing bedacht: een afneembare hoedenplank!

3. Xfrank

Xfrank Well-Known Member

Hier gaat ook sporadisch de Duitse herder in de koffer. Met de hoedenplank opgevouwen achter de voorste zetels.

4. Janc

Janc Member

Bij ons gaat ook de duitse herder mee in de kofferbak, voor de zomer heb je wel de sunshade nodig, anders wordt het erg warm achterin. Ook heb ik twee kleden, een met opstaande randen en klitteband Kofferbak hondendeken Coverall Deluxe | zooplus.nl , deze bevalt prima en is grrot genoeg voor de s.
    tweede kleed ligt over de hoofdsteunen van de achterbank. Hij zit namelijk vaak met zijn kop over de achterbank leuning naar voren te kijken. Labrador haren blijven erg goed in je bekleding zitten.

• Informative x 1
  5. JP68

JP68 Member

6. Paul Amstelveen

Allemaal hartelijk dank voor jullie reactie.
    Ik had er nog niet bij stilgestaan om zonder bench de hond te vervoeren. Kan een optie zijn.
    Alleen met een jonge, en dus speelse hond, heb ik nog even mijn twijfels. Dan is de oplossing van JP68 wel een mooie, maar ook een dure.

De volgende had ik besteld, die past prima maar is toch net even te klein: Hondenbench goedkoop bij zooplus: AutohondenboxAluline

In ieder geval heb ik de rubberen matten bij Tesla al besteld.

7. Ton S90D

Ton S90D Member

Afgelopen week met 3 van onze honden in Zweden op vakantie geweest.
    Ik heb in Engeland een op maat gemaakte Tesla Bootliner besteld met bescherming voor de hoofdsteunen van de achterbank.
    Honden met een tuigje en een tussenlijn voor autogordels (lang) vastgezet in de achterbank.

Attached Files:

• Informative x 1
  8. Dignus Hoen

Dignus Hoen Member

Beste Paul,
    Ik ben ook niet zo'n fan van hondenharen en met vakantie ook niet fijn als hond tussen de tassen bekneld raakt. Op zooplus vond ik alu hondenbench van 82*50*65 kostte € 149 en past precies. Heb er veel plezier van. Deze maat past voor een herderachtige dus labrador zal ook wel passen. Succes, Dignus

9. Firebird

Firebird Active Member

Mooie oplossing om de auto net en intact te houden!

Vind wel dat foto 436 beetje Ku Klux Klan-achtig is… . :eek:

• Like x 1
    • Funny x 1
  10. ebullio

ebullio Active Member

Ik zat meer mafia / IS te denken.

11. Dm1977

Dm1977 New Member

Ik ben dus ook aan het denken om zo een deken te kopen, maar ik heb een beige hemel, deze wordt dan ook vlug vuil, beschermen jullie deze ook? of een makkelijke manier om deze proper te maken/houden

Share This Page