Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Eerlijk zeggen: Laat je je vrouw er in rijden?

This site may earn commission on affiliate links.
De Model S vond mijn vrouw veel te groot en onhandig. Dus in 2017 een kleinere Tesla ingevoerd via de oosterburen: een B250e (vermomd als Mercedes). Sinds de eerste ritjes in de X, vindt ze de S toch eigenlijk wel okay. Zodra ze in de Cybertruck heeft gereden, gaat hetzelfde gebeuren met de X...
 
Ik heb er absoluut geen problemen mee dat mijn vrouw met mijn Tesla zou rijden. Nochtans ben ik nogal een freak op het onderhoud van mijn wagenpark en zou het voor mij een drama zijn als er stoeprandschade op een velg zou zitten. De velgen van haar eigen auto zijn nog in nieuwstaat dus daar hoef ik mij geen zorgen over te maken. Maar ze wil helemaal niet in mijn Tesla rijden, tenzij het echt niet anders kan.
 
Om mijn vrouw nog meer te betrekken bij de auto m s. Heb ik in 2017 samen met haar de auto in Tilburg opgehaald en haar de eerste rit laten maken. Daarna wie de auto nodig heeft.
Ik begrijp eigenlijk niet waarom deze thread bestaat. Als je je leven deelt dan is er toch ook vertrouwen?
 
  • Like
Reactions: RobsEV
Zijn deze posts nog wettelijk in 2021?
Misschien ter compensatie een draadje maken: ‘Mag jouw man er in rijden?’
Of: Mag jouw partner er in rijden? 🤔

Overigens hebben wij de auto privé aangeschaft en is alles van ons samen.
Misschien zijn er wel andere scenarios denkbaar waarbij het minder eenduidig ligt.
Bijv., geen idee of partners ook de auto veelvuldig mogen gebruiken wanneer je in loondienst een leasecontract hebt? Het is toch ook weer niet wettelijk verplicht je auto met een partner te delen...
 
Of: Mag jouw partner er in rijden? 🤔

Overigens hebben wij de auto privé aangeschaft en is alles van ons samen.
Misschien zijn er wel andere scenarios denkbaar waarbij het minder eenduidig ligt.
Bijv., geen idee of partners ook de auto veelvuldig mogen gebruiken wanneer je in loondienst een leasecontract hebt? Het is toch ook weer niet wettelijk verplicht je auto met een partner te delen...
Ja hoor. Bij mijn auto van de zaak mogen gezinsleden er ook in rijden. Neem aan dat dat wel de standaard is.
 
  • Informative
Reactions: Klaas
Hier thuis is het niet de goede kant op gegaan. In 2013 reed ik nog in onze eerste tesla, een model S p85. Mijn echtgenote reed in een ampera, mijn voormalige auto.

Anno 2021 rijdt mijn echtgenote in een model X p100d, terwijl ik het moet stellen met een model 3. Gelukkig wel een performance om het leed nog enigszins draaglijk te maken. 😁
 
  • Like
Reactions: HWS
Ik voel je pijn, sterkte! ;)


Hier thuis is het niet de goede kant op gegaan. In 2013 reed ik nog in onze eerste tesla, een model S p85. Mijn echtgenote reed in een ampera, mijn voormalige auto.

Anno 2021 rijdt mijn echtgenote in een model X p100d, terwijl ik het moet stellen met een model 3. Gelukkig wel een performance om het leed nog enigszins draaglijk te maken. 😁
 
Hier thuis is het niet de goede kant op gegaan. In 2013 reed ik nog in onze eerste tesla, een model S p85. Mijn echtgenote reed in een ampera, mijn voormalige auto.

Anno 2021 rijdt mijn echtgenote in een model X p100d, terwijl ik het moet stellen met een model 3. Gelukkig wel een performance om het leed nog enigszins draaglijk te maken. 😁
Ik heb totaal geen meelij met je: mijn vrouw rijdt in de Tesla en ik in een Kia e-Niro 😜